PRVI VIDEO NA FAKING YT (nemam bolji naslov, žao mi je)

Ljudi, da li je moguće da se i to konačno desilo? I to na rođendan Šona Mendesa. Life's good.
Ne mogu da vam opišem koliko sam vam samo zahvalna na svim komentarima na prošlom postu. Toliko ljubavi i podrške.. Hvala vam svima, stvarno. 


Pa.. konačno sam i to uradila. Ne mogu da vam obećam tačno koliko ću biti na jutjub sceni, ali za sada, dok god mi je zanimljivo, snimaću. Jer me to čini srećnom. Jer je zabavno. 
Nadam se da će vam se dopasti ono što imam da kažem. O i valjda vam neće biti previše čudno. Jer stvarno ume da bude weird kada vidiš ko se to zapravo nalazi iza nekog bloga. 

Pa, evo ga... 


Ni ne sanjate koliko sam samo nervozna. 

--------------------------------------------------------

Pišite mi u komentarima sve što vam padne na pamet. Želim da čujem svako vaše mišljenje. Hvala vam na čitanju iiii....

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. S obzirom na to da smo pričale malopre, čula si moje mišljenje, tako da nemam šta još pametno da ti kažem, osim da ti poželim puuuuuno sreće, inspiracije i podrške a znaj da ćeš moju uvek da imaš ❤❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Kao što ti rekoh u komentaru na YouTubeu, video je bio jako zanimljiv i uživala sam gledajući ga, prvenstveno jer se vidi da imaš volju to da radiš, opuštena si i svoja! Želim ti dobrodošlicu u našu YouTube zajednicu i znaj da ćeš imati moju podršku dok god snimaš! 💖

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je drago što si ostvarila svoju želju. Mislim da je to velik korak za svakoga. Znaj da imaš moju podršku i želim ti da napreduješ što više možeš. Upravo sad sam pogledala tvoj video i nemam riječi. Toliko zračiš pozitivnom energijom i toliko si opuštena i svoja. Jedva čekam tvoj drugi video.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Video sam odgledala.Jako mi se dopao,jer si bila prirodna,sto nedostaje mnogim danasnjim jutjuberima.Srecno! :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Joooj,koliko si ti slatka i prirodna! Cestitam ti na prvom videu,sigurna sam da ti nije bilo lako sjesti i snimiti ovo. Od srca ti zelim sve naaajjj i da uspijes u ovome! Jedva cekam novi video! 😃😉

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Preeeslatka si, mnogo sreće ti želim sa youtube-om! :) <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  7. Yaasssss! Predosećam da će ovo biti brutalno,a kad ja nešto predosetim,to je onda to.😂 Nažalost,u stanu sam gde nije moguće odgledati video od 30 jebenih sekundi,a kamoli čitav video,u polovini stana nema
    m net,pa ću morati da se strpim dok ne upecam bolji.😑😑😑 Svakako,želim ti puno sreće!❤❤

    ОдговориИзбриши
  8. Ne primećuje se da si suviše nervozna, za prvi video je dosta dobro, tvoj nastup je odličan :)
    Nastaviću da te pratim! <3

    Novi post: preporuke filmova | Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Draga, svaka cast na hrabrosti. Komentirala sam, naravno, lajkovala, pratila, alii mislim da te mogu u buducnost videti sa popularnim youtuberima i u omiljenima, poput Shane-a. Jako si gotivna, i vidi se da ces imati jos puno odlicne videe. x)<3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Napokon i prvi video :) Svaka čast. :) Video, nažalost, ne mogu trenutno da odgledam, ali znaj da sutra, čim pre, ulazim na tvoj kanal, pretplaćujem se, gledam video i komentarišem. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/top-10-h-new-clothes.html

    ОдговориИзбриши
  11. Bravo za hrabrost! :P
    Možda neka ideja za video - Q&A da te malo bolje upoznamo. ;)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'