Twenty one pilots - Blurryface (ništa pametno nemam da dodam na ovo) #7

Dragi, dragi '21 pilots'. Dušičke. Prva njihova pesma koju sam čula bila je 'Heathens', jer sam neđe na instagramu pročitala da je to trenutni favorit Dav Kameron. Verovatno je to bilo zbog 'Suicide Squada', znate, koji je tih meseci bio on fire. Svejedno, u sekundi sam se navukla (ne zbog Dav, nego jer je pesma genijalna i i dalje mi jedna među omiljenima), pa sam posle toga navukla i tatu, koji je postao fanboj (da, stvarno) soooou, jes. To je moja '21p' istorija. 


Logično je dakle bilo da se neki njihov album nađe ovde. Na žalost, nisam ga mnogo slušala ovog meseca, da budem potpuno iskrena. Jesam do neke sredine jula, ali posle sam batalila slušanje bilo čega. Nisam imala vremena, pravo da vam kažem. 

Heavydirysoul


Ovo je najzvaničnije jedna od najboljih pesama na albumu. Samo odslušajte prvih 30 sekundi.. I navučeni ste. Čestitam. Specijalno kod njih volim surovo realne tekstove, bez pardona i filtera. 
A da, takođe, uporedite spot za ovu pesmu i za njihovu najnoviju 'Jumpsuit'. Mindfuck. 


Stressed out


Malo mi fali da umrem od smeha svaki put kada čujem deo 'Wish we can turn back time...'. Pre neku godinu, kada je Musical.ly tek počeo da bude stvarno popularan, moja bff i ja smo snimale jedan za ovu pesmu. Ali bilo je faking 10 uveče i nismo imale dobro osvetljene, pa smo, mozgovi, uperile dva blica u nas i krenule da radimo deo sa 00:43 u spotu, ali usporeno, kako bi se lepo snimilo. Samo zanislite kako je to izgledalo. Dve likuše u potpunom mraku uperile blic, rade pozdrav rukama i usporeno recituju pesmu. 
Ne znam za vas ali meni to izgleda kao faking sekta. 


Ride


Koliko ja zavidim ovim tipovima. Ko šta radi oni se sprdaju u spotovima, pišu pesme o temama koje im prve padaju na pamet, žive život ljudi, šta im fali. Pesma je prejaka, naravno, kao i dve pre toga, i znam je od ranije, je prosto.. život. 


Fairly Local


Ova me podseća zapravo na mog tatu. Jer mu je jedna od omiljenih. Ova, Heavydirtysoul i Lane Boy. Ali stićićemo i dotle. Duševno sam oduševljena celim konceptom ovog teksta i svega. Pogotovo delom 'Yo, this song will never be on the radio', jer to pokazuje koliko se tipovi samo sprdaju sa životom i koliko su realni. 


Tear In My Heart


Čini mi se da je u ovom spotu Tajlerova devojka/žena, šta li je, koja ga isprebija. Well, good for her. Mislim da je ovo prastara njihova pesma, koja je jednostavno iconic i genijalna, i prosto tu nema šta da se priča. O i ovo je jedan od retkih njihovih spotova gde se pojavljuje sunce. 
Malo mi fali da mi ova rečenica završi na zidu, jer je jednostavno kjut i podseća na neke stvari. 


Lane boy


Životna. Ovu obožavam, najiskrenije. Ima jedan deo koji je toliko brz. Čoveče božji, kako uspevaš da pevaš ovoliko brzo, a da se ne zagrcneš ili tako nešto? Elem, ovde je sve on point. Tekst, spot, pesma, Tajler i Džoš, genijalnost.. 


The Judge


Watafak is dis? Je bila moja prva reakcija na ovu pesmicu. OVO TAKO NIJE '21 PILOTS'. Ovo je limunadica koju puštaju na čajankama (ili bi puštali da ih iko još pravi).  Ja.. ja ne znam. Je l' ovo kantri neki? Kako je moguće da je ovo njihova pesma? Kontam da nije toliko loša, ali svejedno nije u knjihovom fazonu. 

Doubt 


Sada su prosto na redu pesme koje nisam zgotivila. Uopšte. Kako je moguće da se na jednom albumu nalazi toliko iconic pesama, a onda da naiđu jako, jako tužni fejlovi? So sad. 

Polarize


Ova čak i može da prođe kao iole zarazna. Okej, da, realno nije loša. Nije iconic kao sve one pre 'The judge', ali je od ovih jedna od najboljih. O i koliko je kjut ovaj 'Legion' fanmade spot? To me podseti, redno bi bilo da odgledam drugu sezonu te serije... 

We don't believe what's on tv


E sa ovom pesmom mi nije jasno da li me neko sprda ili šta? Gospode pomiluj. Kakav je ovo pokušaj kantrija? Ostavite to Tejlor Svift iz 2007, molim vas. 

Message man


Ima li potrebe da komentarišem dalje i žalim genijalnost sa početka albuma što se našla sa ovim pesmama na istom albumu? Ko im je dao da uđu u studio da snimaju this shit? Ljudi, molim vas.. Žao mi je ako se nekom zapravo sviđaju ove pesme, ali prosto... da. Možda i nije toliko do pesama, ali prosto kada od njih navikneš na najbolje i naiđe ti tipa ovo, malo si u fazonu - Bič, rili? 

Hometown


Koja je poenta mog nastavljanja ovog posta, kad su mi sve ove pesme na dalje iste? 

Not Today


Doduše, svaka čast osobi koja je pravila ovaj video. Dobar posao, srećo. Nisi ti kriv što je pesma glupa. 

Goner


ZABRANITE 21 PILOTS-U DA PEVA BALADE. Držite se repa i ostalih brzih žanrova. Šta je bre ovo.... I sada ću da ugasim. 

----------------------------------------------------
Gospode pomiluj. Ovo je bio jedan od najčudnijih albuma ikada. Počeo je sa najiconic pesmama našeg vremena, genijalnostima i tako dalje, a završio se sa pesmom koja nema refren i tera te na bešenje u šupi. KAKO? 
Zaključak: Obožavanje za 21 pilots, ali njihove pesme sa početka karijere su sramota. Toliko od mene. 

I da, provalila sam kolika sam hejterka bila u drugoj polovini posta, ali realno, zašto bih lagala da mi se pesme sviđaju, kad organski ne mogu da ih slušam? Uostalom, šta vi mislite o ovom albumu? Živo me interesuje. I šta mislite o 21 pilots-u, naravno. Pišite mi u komentarima. 

--------------------------------------------------
Još jedna stvar. Hvala vam mnogo na podršci oko snimanja za jutjub. Nemate ni najmanju ideju koliko mi to znači. Drugi video je aploudovan, tako da, ako želite, feel free to check that out.


---------------------------------------------------
Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Slušam top oko tri godine, i moram ti reći da pogledaš neke njihove intervjue i uđeš malo u suštinu pesme, uopšte nisu tako opušteni i željni sprdnje, neke pesme su naprotiv jako depresivne i o smrti.

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada sam rekla da su opusteni i da se zezaju, nisam naravno mislila da de to odnosi na sve pesme i spotove. Mnogi tekstovi su stavise jako duboki i stvarno ih cenim posto ju jedni od retkih umetnika koji zapravo mogu da prenesu emociju

      Избриши
  2. Ja stvarno nemam šta da napišem ovde.Nikad ih nisam mnogo slušala,iz ne znam kog razloga,ali je jedan moj drug opsednut njima,pa sam prepoznala neke pesme.Svejedno ću ih poslušati,jer nemam šta drugo da radim,i želim da im dam šansu,pa šta mi Bog da.E da,što se tiče videa,stvarno mi je drago što si toliko opuštena i spontana,jedva čekam da vidim u kom će se pravcu stvari odvijati.❤

    Novi post na blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam slušala TOP, pa čak ni čula jednu jedinu njihovu pesmu. Šejm on mi. Nekako sam mislila da su neko sranjce od benda i tako to, mada to mi je bio prvi utisak (znaš ono kad čuješ da je neko izbacio novu pesmu i budeš u fazonu "omajgaddd moram da čujem", a s druge strane kad neko drugi izbaci pesmu, manje više ti je svejedno? E to drugo), ali sad kad pročitah tvoj post, moram da priznam, ne deluju loše 😂 Definitivno ću da poslušam neku pesmu ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'