30 days writing challenge - 5 thing that makes me happy #1

Pa, i do toga je došlo. Nećete moći da me se otarasite ceo septembar. It's okay. We'll survive. Nisam pisala 7-8.. dana (manje-više), tako da je ovo moj način da se malo povratim. Valjda. 
Ako se sećate, i prošle godine u jesen sam radila nešto slično ovome. Samo što je tada u pitanju bio 15 days, umesto 30. Da, sada sam više hardcore. Bitch, please. 

5 stvari koje me čine srećnom

Pre nekog vremena sam radila post na ovu temu zapravo. Ovaj OVDE. E sada, da se ne bih ponavljala, izmeniću malo temu posta. 

5 stvari koje me čine srećnom trenutno 

That seems legit. 
Ovo je lista stvari koje trenutno stvarno čine da se osećam bolje. 

1. Pretty Little Liars 


Iako sam gledala ovu seriju mnogo, mnogo (mnogo....) puta od jeseni davne 2016., pretpostavljam da je to jedna od onih priča koje ostaju sa tobom zauvek. Kada se sve menja, pomaže da uz sebe imate nešto poznato, čemu uvek možete da se vratite. Nisam sigurna koliko ovo što sa napisala ima smisla, ali nadam se da ste me razumeli.

2. Jesen


Činjenica da jesen po kalendaru počinje za manje od mesec dana je... ne postoji dovoljno genijalna reč da opiše koliko je to genijalno. Toliko stvari me raduje kod jeseni. Duksevi sa kapuljačama, čajevi i tople čokolade, horor filmovi, Halloween, sveće, pite, zimnica, ajvar, džemovi, HRANA OK, cozy movie nights, slatkiši, čizme, martinke, kiša, fairy lights...
Ahh.. divnoća. 

3. Ljudi 


Danas i sutra proslavljam svoj rođendan, pa bi to trebalo da objasni ovu stavku. Svake godine se za moj rođendan okupi cela ulica kod nas, da proslavimo to što sam godinu dana starija. I to se dešava za nekoliko sati. Iako nisam osoba koja zapravo voli da slavi rođendan, prilično uživam u ovom ritualu. A sutra, kada mi je pravi rođendan, konačno će moje društvo da se okupi. Posle stvarno dužeg vremena bićemo svi na broju, što me stvarno, stvarno raduje. 

4. Knjige


To je nekako all time favourite, ali zadnjih petnaestak dana stvarno uživam u čitanju. Još više nego inače.. nisam sigurna baš zašto, ali stvarno me relaksira. Trenutno čitam priče o Šerloku Holmsu, kog inače obožavam. 

5. Ljubičasta kosa


Mislim da je svaki trenutak kada nemam zelenu kosu, srećan trenutak za mene. Ukoliko me pratite već neko vreme, znate da je moja kosa dobrim delom ljubičasta. Međutim, na žalost ne postoji trajna ljubičasta farba, tako da se ta boja svakim pranjem sve više ispira. I to ni manje ni više, nego na zeleno (ne pitajte kako). I između farbanja moram da naučim da živim sa tom bojom. Tako da svaki put kada mi je farba sveže ljubičasta, kao danas, stvarno se osećam dobro. 

---------------------------------------------------------------------
E sad, pošto sam se dosta izležavala ova dva i po meseca raspusta, od septembra krećem punom parom. Tako da umesto jednog čelendža, radiću dva, paralelno. 

- 30 Days Song Challenge -

Pesma koju voliš sa bojom u nazivu


Drugarica mi je jednom rekla da sam bukvalista. I jesam. Tako da sam za ovaj izazov izabrala pesmu 'Colors' od Halsey. Bukvalni bukvalista.. aj nou. Ali nisam mogla da odolim. Obožavam ovu pesmu. 

-----------------------------------------------------------------
Iiiii kraj posta. Konačno. Uh.. ovo će da bude teško. Ali izazovi su izazovi. A meni je dosadno. Moram malčice da se vratim u formu, jelda? 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Yassss bishhh!Vratila se,ljudi.Ne mogu da ti opišem koliko volim jesen,a još više tvoje jesenje postove.Bukvalno,svrha života.Ova jesen će definitivno biti zanimljiva za mene,jer sam je skroz isplanirala,i jedva čekam da mučim bff kad budemo tražile bundeve.Ahhh,jedva čekam sve to,i nadam se da ćeš imati nezaboravan rođendan!💖🎃

    Novi post:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je sto ces pisati citav September,jedva cekam tvoje postove! Odlican post!

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv post,moram da se slozim sa tobom da jedva cekam jesen!Cela ta atmosfera me ispunjava tako da sam jako srecna.Odlican post.Zapratila sam te,ukoliko zelis mozes pogledati moj blog!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka ti čast što si se odlučila na ovo!!! Sretan rođendannnn hhaha, želim ti sve najbolje❤❤ Definitivno trenutno kao i ti volim jesen i sve te stvari koje si nabrojila da dolaze s njom :) Jedva čekam čitati tvoje postove svakog dana, vjerujem da nam neće biti dosadno kroz septembar ;)

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  5. Jedva čekam nadolazeće postove. Sretan ti rođendan. Ja također baš volim knjige i jesen. Jesen je sama po sebi donosi toliko lijepih stvari. Super post. <3

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  6. Nadam se da ćeš uspjeti u ovom challengu, pno sreće i jedva čekam da vidim šta ćeš pisati u narednih 30 dana. I ja sam ogromni ljubitel pll serije

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu