30 Days Writing Challenge - Write about two memories #18

Kako volim kada sam mrtva umorna, konačno se spremim za spavanje, krenem da ugasim svetlo... i onda se setim. A da.... post.
Divan osećaj....

Piši o dve uspomene

Široka tema...
Sećam se da sam jednom čitav post posvetila uspomenama. Bio je to zimski period prošle godine, i to mi je jedan od najomiljenijih postova sa ovog bloga. Čekajte da probam da ga nađem... A, evo ga. Kliknite OVDE, ako vam fali Božićni vajb. Meni fali i jesenji, kamo li Božićni, jer je napolju 30 stepeni i JESENI NEMA. O k, mother nature....


U svakom slučaju, morala sam da izaberem iz kog perioda života želim da vam opišem dve uspomene I onda sam se setila. Hajde pre toga malo da vas uvedem u priču. Mislim da sam u prošlom postu rekla da sam postala blago opsednuta 'Why Don't We' bendom u poslednjih par dana (toliko da smo se drugarice i ja već raspodelile ko je čiji nesuđeni muž, molim lepo. Mi ne gubimo vreme), što mi je ustvari... smešno. Mislila sam da je moja faza bojbendova prošla. 
Well... I guess I was wrong. 
Sve u svemu, danas ćemo da se vratimo u period moje prvobitne faze boj bendova. 

E sad, ja bih rekla da je to bila 2015. I sve je počelo u zimu... Dakle, to je bio period kada je Nikelodeon bio popularan među mojim društvom, tako da su svi gledali 'iCarly', 'Victorious', Sam and Cat' i tako dalje. Moji brat i sestra iz Beograda su takođe bili opsednuti svim tim serijama, ali posebno jedinom koju sam ja hejtala. 'Big Time Rush-om'. I odbijala sam da pogledam bilo koju epozodu iz meni i dalje nepoznatog razloga. 
And then... jednog dana, kada su oni trebali da dođu u Niš (ne 'Big Time Rush', moji brat i sestra), ja nisam imala šta pametno da radim, tako da sam se šminkala i gledala Nikelodeon. I onda je naišla neka 'BTR' epizoda, koju me je životno mrzelo da menjam, tako da sam samo ostavila da tandrči u pozadini. U početku...


Ali onda me je sve više zanimalo o čemu se radi i BEZ ZEZANJA, I shit you not, dakle gledam seriju prvi put u životu, ja sam se toliko potresla što je Džo raskinula sa Kendalom, da nisam mogla da se smirim koliko sam urlala od plača. Maskara mi je otišla u tri lepe, a moja malenkost je kleknula ispred televizora i plakala. Bogu hvala pa sam bila sama kući... To je bio strašan prizor. Kažem vam, kao da je neko, ne daj Bože, umro. 
I dalje se potresem kad čujem 'Worlwide', ali o tome neki drugi put...


Nekoliko dana kasnije sam gledala epizodu gde sam preplakala jednu scenu (OD SMEHA OVAJ PUT!). Ukoliko ste gledali nekad 'BTR' nadam se da ćete da se setite na koju scenu mislim. Ona kada su momci mislili da Kamil vara Logana sa Kendalom i krenuli su da ga jure, gde je Logan trčao sa ogromnom girarom u obliku sekire (gif gore) i smejao se ko poremećeni skakavac, Džejms i Karlos su zalepili ruke, a Lusi je jurila za njima iz.. ne znam kog beše razloga (SVEJEDNO, mislim da je zadivljujuće što se sećam svega ovoga sudeći da nisam godinu dana gledala seriju).
I tako sam uz mnogo suza zavolela Big Time Rush i jedno vreme su bili jedna jedina stvar koja je u bilo kom trenutku mogla da me oraspoloži. I i dalje su mi toliko... onako, prirasli za srce, što bi se reklo.


I i dalje su mi njihove pesme gilti pležr, da se razumemo. Obožavanje za njih zauvek. 
Najveću uspomenu imam doduše vezanu za 'Paralyzed', koja je bila prva njihova pesma na koju sam se navukla. Provela sam tri dana slušajući samo to i 'Sk8er boi' dok smo sestra i ja bile u selu. Obožavanje najveće moguće. 

---------------------------------------------------------------------
- 30 Days Song Challenge -

Pesma iz godine tvog rođenja


Ma realno bilo koja sa 'Let go' Avrilinog albuma. ŽIVOTČINA. Ovo sam slušala ceo jun i rilejtovala se na pola pesama. Sad mi je to jako kjut zapravo, iako mi je u isto vreme užasno smešno kad se vratim na taj period, ali ono.... klasični tinedžeri. Tjt. Ovo je dakle Avril Lavigne 'Mobile'.

--------------------------------------------------------------------------------

Do sutra pilići!
N.

Коментари

  1. Super post! Bas si me vratila u neke prosle dane. Takodje sam u pocetku mrzjela seriju "BTR" i nije bilo sanse da men covjek nagovori da pogledam epizodu,a zasto ni sama ne znam. Uglavnom to je bila omiljena serija moga brata i jednog dana nisam imala nista pametno da radim i ja sam se samo zatekla kako sa bratom gledam BTR. Od tada sam ih stalno pratila,obozavala njihove pjesme....
    Inace,ta epizoda koju si pomenula ne i meni je jedna od omiljenih! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,bukvalno si me podsetila na taj period mog zivota kada sam prvi put odlucila da pogledam BTR.Planiram da ga pogledam sada na internetu,ne znam kako nisi mogla da volis BTR xD.To je bila prva serija koju sam pogledala kada sam otkrila da Nick. uopste postoji.Secam se inace te epizode,to je bila po meni najsmesnija epizoda,posle one gde je James bio naduven od preparata za kosu,i postao narandzast LOOL!Ali svakako vracene uspomene.Hvala ti na tome!

    Ilmaha |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  3. BTR je život,bez dileme.Svaku epizodu sam gledala,film takođe (mada mislim da je serija bolje urađena nego film),pesme sam obožavala,posebno Paralyzed, sećam se da sam volela još jednu,boga pitaj koju,i da...imam prelepa uspomene vezane za BTR.Čim sam videla reči bojbend i memories,odmah sam videla o čemu se radi.
    😂💕

    Nov post:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj sećam se te BTR ere, to je bila opsednutost. Znači i dečaci i devojčice, svi smo imali njihove pesme na telefonima i postere. Onda je i B92 krenuo da ih emituje, pa smo navukli i mlađe sestre i braću na njih, svašta,..Stvarno lepe uspomene! Deluje mi kao da je prošlo 100 godina od tad iskreno😂✌


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Jao nmg da verujem, gledala sam seriju tačnije sve te serije sam gledala i sad mi nedostaje taj period, bilo mi zanimljivo, a dugo nisam gledala ni jednu od tih haha iako kontam da mi sad ne bi bilo interesantno toliko.. :D
    Logan mi je bio najsimpatičniji! hahah
    Preinteresantan post!

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu