5 ideja za underrated fotošutinge. Jorvelkam, dečice

Well hello there. 
Ya'll already forgot about me, didn't ya?
Nije kao da vas krivim. I nije kao da se pravdam. Come on, bićete zaglavljeni sa mojom malenkošću ceo, celcijati decembar, so be ready. Zato sam tako čil sa novembarskim postovima. I od sad umesto 'čil' koristim 'zen'. Ako vas zanima zašto, obratite se Hajdu iz 'That 70's Show'.
Znači, zato sam ovih dana tako zen oko postova. Jer će ih biti previše uskoro. Hopefully. 

Dakle, today's babe is all about our favorite subject. Nove ideje za fotkanje. Puna sam novih ideja za slike konstantno, tako da bih mogla ovo i češće da radim, što da ne. 
Krećemo odmah sa poentom. 
Samo prvo sekundica da prebacim slike na laptop. 
.
Okej, spremna. 

Small bean in a big world


Iskrena da budem, ja imam par komada u ovom fazonu. Moja omiljena ovakva slika je jedna od letos, sa ljubičastom kosom, Beogradom i sunsetom. Elem, poenta ovih sličica je da izgledate kao turista i imate neku ful lokaciju. Sve ovo može da ispadne duplo više kjut ako je spontano, soooou, nabavite si sebi ličnog fotografa i odvedite ga na Halkidiki, čisto da ne bude posle 'Ova lika fejk spontane slike.'.

We're all about wire


Nisam sigurna šta je to sa mnom i žicom. Možda sam u prošlom životu bila neki zatvorenik, pa sam ostala emotivno vezana, šta li je.. 
Sve u svemu, žičana ograda je izuzeeeetno tumblr wannabe and all that shit, tako da gde god da je iskopate, telefonče u ruke i ovekovečite taj momenat. Pretpostavljam da ću ovu ogradu pominjati u svakom postu ovog tipa, ali nije na vama da me džadžujete nego da upijate ideje, budete lepi i slikate se. 

With a bae, for those lucky bitches


Pa, ako ste trenutno u vezi - tadaaaaam. WHI je nepresušan izvor ovakvih kjutiša, tako da budite kreativni. I srećno sa ubeđivanjem svoje druge polovine da odradi sa vama fotošuting. Ali ljudi moji, HOW CUTE ARE THESE? Molim vas...

Just capture.. you


Ponekad su najbolje slike one koje nastanu kada ne znaš da će zapravo da nastanu. Kada si weirdo u svom prirodnom okruženju. Plačeš, kretenišeš se, valjaš se po podu, pokazuješ random srenji prst and all that shit. Tu dobro dođe ona ideja sa privatnim fotografom, ali ono, i bff će da odradi posao ako je lepo zamoliš i kupiš joj čokoladicu. 

Windows stealing you all the glory


Ovo manje više spada u one travel slike, ali ono, možete fino da se isfotkate u kolima, na putu do Maksija šta se mene tiče. I da, automobili, busevi, tramvaji, avioni... it all works honey. Još kad bi kroz prozor bio neki kasvetan pejzaš, a ne kuća vaše babe, pa gde bi vam bio kraj?

----------------------------------------------
Nedostajalo mi je pričanje sa vama, pilići. Osećam se kao da nisam pisala mesec dana, a ne jedva jednu nedelju. Kriziram, šta ću. Ali nekako, nikad se ne setim da uzmem laptop, jer sam u fazonu 'iskoristiću sve ideje sad i onda će na sred decembra da mi nestanu, or something like that'. 

Inače, osećam da vas već nervira koliko ubacujem engleski dok kucam, ali to sam samo ja... čudo da se do sada već niste navikli? 

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Ideje su odlične i mislim da se sa njima ne može pogriješiti. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i ideje! Slobodno pisi vise ovakvih postova! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. baš su dobre ideje, morat ću nešto iskoristiti :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ideje su ti odlične!Najviše bih volela da imam ovu sliku sa žicom,ali gde da je nađem?Tačno ću morati da pitam neke ljude za informacije o tome.A ova 3.opcija otpada jer...i sama si rekla to je za laki bičiz.Odličan post!❤
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumemo se hahah. Ja sam zicu nalazila na nekim najbanalnijim mestima, tipa oko gradilista, tkd naicice negde sigurno

      Избриши
  5. Super ideje, baš sam tražila neke za sledeći fotošuting😂✌! Definitivno mi je prva najveći favorit i da, jako volim onu tvoju sliku iz Beograda koja je u tom fazonu. Ostale ideje su takođe jako dobre i tumblr♡. Veoma lep i koristan post!❤

    ОдговориИзбриши
  6. Toliko volim fotografisati, a naravno najviše volim kada neko fotografiše mene, moram priznati da se već dugo nisam pošteno isfotografisala, a ove tvoje ideje su super :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu