Najava za novu rubriku (u pokušaju) - And I need your help for it

Sinoć, kako to obično biva, sam do dva ujutru gledala random videe na Youtube-u. Na repertoaru su mi bili stari videi Jessie Paege, gde je imala duuugu plavu kosu. Šta da vam kažem, we blue haired girls gotta stick together. Sve u svemu, naišla sam na videe koje sam gledala pre sto godina, kada sam prvi put naišla na njen kanal, gde je tema bila kopiranje slika jutjubera, pevača, likova iz neke serije... na nedelju dana. 
....
Okej, kažite mi da to ne zvuči stvarno zabavno? 
Come on. 

Sve u svemu, vaš zadatak je 
da mi u komentarima napišete... recimo.. pevačice, čije instagram slike želite da rekreiram


Dakle, to može da bude bilo ko. Koju god pevačicu volite, napišite mi njen instagram u komentarima, a ja ću izabrati jednu sliku sa njenog profila i rekreirati je. Iskreno, stvarno sam uzbuđena oko ovoga, jer mi deluje ludački zanimljivo. 
Nisam sigurna koliko ću slika da rekreiram, jer je Džesi to radila da nedelju dana kopira instargrame, ali ja, naravno, moraću to da izmenim. 
  • Dakle, umesto da objavljujem na instagram (osim ako neka slika zapravo ne ispadne iole kasvetno), objavljivaću ovde u postu gde ćemo da uporedimo moje i njihove slike
  • Takođe, neću to da radim čitavu nedelju, videću koliko će slika da mi pođe za rukom da izvedem
  • I pretpostavljam da će mi trebati duuuži period da pripremim ove postove, ali what can we do

Tako da, ljudići, nadam se da vam se ova ideja sviđa. Ovog puta se ograničavamo samo na pevačice, ali ako ideja sa ovom rubrikom dobro prođe, biće raaaznih drugih tema. 

**O, inače, imam još jedno pitanje pre nego da se odjavim. Kako vam se čini ideja da u decembru radim ponovo 30 Days Writing Challenge? Well, 31DWC. Da li bi vam to bilo zanimljvo da čitate? NARAVNO, sa drugačijim temama nego u oktobru.

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. jooj predobra ideja, i sama sam imala sličnu ideju. ali evo Selena Gomez! Baš me zanima kako će to ispasti :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaaaaa kako kuuul 😍 Znači jedva čekam to da vidim. I da, bilo bi ekstra da radiš onaj čelendž u decembru 😊 A što se ličnosti tiče... čekaj da nađem neki finačak profil... @zorannah i/ili @madelame. Srećnoo 😂😂

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo to su stvarno dobre ideje za profile. Steta sto ovog puta radim samo pevacice, ali ako dobro prodje, definitivno cu ih ukljuciti u neke od sledecih postova 😊❤

      Избриши
    2. Au da, znaci napomenula si i ja sam uspela nekako da previdim 😂 U tom slucaju predlazem Karleusu i Holsi. Srecno ti bilo 😂😂❤

      Избриши
  4. Ja obozavam da gledam ovaj tip videa na jutjubu, mnogo mi je drago sto ces i ti to da uradis😍 Predlazem ti Lanu Del Rey i Camillu Cabello. Ako budes imala vremena i inspiracije definitivno radi onaj challenge u decembru:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ohoho Lana i Camila su fenomenalne ideje. Jedva cekam da vidim kakvi su im instagrami 😊😊❤

      Избриши
  5. Auu predobra ideja!Predložiću Arianu Grande ili Adele.Demi možda...I da,definitivno treba da uradiš čelendž,prošli put je bilo jako znaimljivo!❤
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Supeer post draga,ideja ti je jako dobra, mogla bi Arianu Grande

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu