Top nekoliko (mrzi me da brojim) Dizni pesama - tb x)

Paaaa, 31 Days Writing Challenge je spreman. Pronašla sam potpuno nove teme za postove, kao i za 31 Days Song Challenge (come on, you knew this was coming) i ne mogu ni da počnem da vam opisujem koliko sam UZBUĐENA. Decembar's gonna be a good month. 

Note: Harry Styles IS SO UNDERRATED. Njegov self-titled album je moj album za novembar i malo je reći da mi ceo album udara na emocionalno stanje. 

E kad smo to sklonili s dnevnog reda, idemo sada na Dizni (srce emoudži x5).


Ne znam da li ste upućeni, ali ja sam Dizni treš. Pitam se da li sam to ikada spomenula na blogu? Svejedno, poenta je da obožavam Diz.. ne, ispraviću se--- Dakle, poenta je da obožavam crtaće. Tačka. Da, pa... gledam ih mnogo manje nego što sam to radila kad sam bila mala (sada sam se prešaltovala na krimi serije i horore, but what can we do), ali to ne umanjuje činjenicu da sam detence i pilence u duši i dalje. 
Imma little baby bean with blue hair and black nails. 
...
Sounds valid. 

(oh come on, the way he looks at her! CoMe oN)

Jedna od najboljih stvari kod crtaća su pesme. Nemojte ni da pokušavate da poreknete to. I WILL fight you. 
Pre neki vikend sam provela gledajući mjuzikle sa tatom. Brilijantin je životić, samo da napomenem. Elem.. između ostalog se na našoj voč-listi našao i crtani 'Coco', koji se automatski popeo na listu mojih omiljenih crtaća (pored 'Ratatui-a', 'Pet Legendi' itd.). Da li ću da napišem ceo post na 'Coco' temu? Naravno. Ma dajte, videli ste da ovo dolazi. Sve u svemu, pesme iz tog crtaća su životčina. 
Iiiiii to me je inspirisalo na ovaj post danas. 

D A K L E: 
Idemo redom sa mojim omiljenim pesmama iz Diznijevih filmova (...crtaća...nazovite to kako hoćete)

Tangled - I See The Light 


Zvanično moja omiljena lav song iz bilo kog Diznijevog filma. Doduše ja je znam napamet na hrvatskom, JER SAM TU VERZIJU GLEDALA DAVNE 2007. PA DO DANAS, ali verzija na engleskom works as well. Zvanično divnost od pesmice. 
FF: Zlatokosa mi je pored Meride i Tiane omiljena princeza. Okej, ni Ana nije toliko loša, osim činjenice da je precenjena... ali ne koliko Elsa, naravno. 
...
IDEMO DALJE: 

Brave - Touch The Sky


Ah.. Merida. Izutezno genijalna osoba. Elem, ovo je pesma uz koju smo moja bff i ja imale čitavu koreografiju kad smo bile male. Takođe, refren ovoga mi je napisan na zidu. Logično... 
Jaaako kjut pesma. 

Coco - Un Poco Loco


Da li mogu u ovaj post da stavim ceo Coco soundtrack? Okej, ova mi je omiljena, tako da počećemo sa njom. Znam, znam šta mislite. Koko-poko-loko zvuči kao neka debela zebancija, ali pesma je preeeslatka! Ako niste gledali ovaj film (UZ KOJI SAM DUŠU ISPLAKALA USPUT) stvarno mi nije jasno koji đavo više čekate. 

Coco - Remember me


Da... Ovaj video nemojte da gledate ukoliko ne želite GIGANSKE SPOJLERE za film. 
Ako ste gledali film, srećno plakanje (:

The Princess And The Frog - Almost There


Ovu sam morala da nađem na hrvatskom. Prosto na engleskom nije zvučala isto. Da.. većinu crtaća sam gledala na hrvatskom kad sam bila mala. Who'd know.. Pa, realno, Hrvati znaju šta rade kada prevode crtaće. Definitivno. 

The Lion King - Hakuna Matata


NAJSREĆNIJA PESMICA KOJA POSTOJI.
Ma kakvi bre 'Kad si srećan lupi sada dlan...'. Ili ono 'Because I'm happy...'.. ne, ne, ne, ne - fuck that. 'Hakuna Matata' je životić. Tačka. Toliko od mene.
Podseća me (naravno da nije toliko od mene, Bože svašta) na onaj RTS vikednom, od 11 do 1 ujutru, kada su na njemu bili stari Dizni crtaći. Nije postojalo nešto što sam više volela od toga.

Frozen - Do You Want to Build a Snowman


BILO JE JAČE OD MENE.
Započela sam ovaj post sa namerom da ne ubacim ni jednu jedinu pesmu iz 'Frozen-a', ali nisam mogla, okej? Nije crtani kriv što su ga ljudi izmučili do zla Boga. Omrzla sam ga jer je odjednom počeo da bude svuda, a stvarno sam ga volela kada je tek izašao (pre faking pet godina? Vov, ko bi rekao?). Sve u svemu, crtani je i dalje divan i pesma je divna i Ana je bolja od Else.
And now I'm done.
Mike drop and all of that.

-------------------------------

Kakav put down to memory lane. Jao, osećam kako ćoravim sad. Previše buljenja u laptop danas. Napuštam vas, for my own good.

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Ahahahahahhahahaha slažem se u vezi sa Frozenom. Ali Ana nije bolja od Else. 😂 Sećam se da sam gledala crtani oko godinu dana nakon što je izašao, još tada sam imala retardiranu naviku da skidam filmove umesto da ih gledam onlajn, iako sam imala celih 11 godina i verovatno nisam znala ni šta to znači, ali bitno da sam kliktala na "download"... I bukvalno se sećam koliko sam bila oduševljena Elsom i Frozenom i pesmama Let it go i For the first time in forever, ako se uopšte tako zovu, a i koliko sam bila opsednuta tim crtanim, maskirala sam se u Elsu itd. Znači, sad mi je toliko krinž... Uglavnom, pesme iz Frozena su otprilike jedine iz Diznijevih filmova za koje znam, jer nekako nikad ne obratim pažnju na njih, otkud znam 😂
    Uglavnom, presladak post ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Come onnn. Elsa? Ona je bukvalno jedina princeza koju hejtujem 😂😂. Paa, hvala svejedno 😆❤

      Избриши
  2. Hahahaha,kako dobar post! Slazem se sa tobom,obozavam Dizni crtace,najbolji su! Posto imam mnooogo maldju sestru,to mi je izgovor da sa njom gledam crtane. 😝 I naravno,sve pjesme su predivne.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, draga! Frozen definitivno ima najbolje pjesme u ovoj kategoriji.

    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma kul post, jako sam uzbuđena zbog novog #31DaysWritingChallenge-a! Inače, je l' čudno što sa ove liste znam samo za pesme "Hakuna Matata" i "Do You Want To Build A Snowman"? Iako volim Diznijeve crtaće i slažem se da imaju super muziku, nikada nisam preterano zalazila u njihove soundtrackove. To nije bio slučaj sa Disney Channel serijama, kada sam ih pre 2 godine gledala znala sam bukvalno svaku pesmu i bila ogroman fan, ali su crtaći nekako ostali po strani, nemam pojma što😂❤

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. obožavam Disney crtiće i obožavam njihovu muziku :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. O Maj gadd,period od 11 do 1 ujutruu i crtaći na RTS-u!!!Pre (ne mogu da se setim koliko,nije bitno)ovo je bio moj život.Sećam se da mi je majka bukvalno usisavala ispod nogu,jer nisam htela da se pomerim sa kauča u dnevnoj,a ona je morala da čisti.Btw,preslatka je tvoja opsesija crtaćima!💓

    Nov post:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
  7. Od ovoga znam samo Hakuna Matatu i pjesme iz Frozena, jer inače nešto ne obraćam pažnju na te pjesme iz crtanih filmova. Inače sam bila opsjednuta Frozenom toliko da sam ga kao mala gledala jedno 4 puta u bioskop i plus na TV-u kad god se prikaže. I imala sam CD-ove većine Disney crtanih filmova. Odličan post. Bukvalno me je vratio u taj period. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu