Zimska bucket / to do - lista (zamalo da objavim post bez naslova... toliko mi se spava..)

Ovo je doba godine kada prosto pomislim  da sam rođena na pogrešnom kontinetu. Nekako mi se čini da Amerikanci mnogo više forsiraju (začudo, koristim ovu reč u pozitivnom smislu) Božićnu atmosfesru, nego što se to može videti kod nas. Ovde 'ladno možete i da preskočite čitavu gungulu oko praznika, ako vam se ćefne. Nikada ne okite grad toliko prespecijalno, retko gde možete da nađete nešto FOR REAL holiday themed... Prosto, ako sami sebi ne utuvite Božićni duh u organizam, niko drugi to neće uraditi umesto vas. 

Oh well... 

Tu smo gde smo. Someday, nadam se da ću videti kako izgleda Božić u Nju Jorku. Ove godine najbliže tome mi je film 'Christmas in New York' (koji još nisam pogledala...). Doduše, od 17.og novembra, pa do sada pogledal sam... momenat...16 fimova. Imajte u vidu da je to 16 filmova za 8 dana. Deeeeam... I'm on fire. 

fAK, odužila sam ga sa ovim uvodom, tako da kontam da ga je većina vas i preskočila. 
DAKLE, dobrodošli u moj bucket/to do list za decembar!

Lemme start:

1. K L I Z A NJ E 


Ne teraje me ni da započinjem.
...
Ali kad već insistirate...
Svake godine.. ali SVAKE GODINE, moja malenkost želi očajnički na klizanje. ALI - uvek se izjalovi nešto. Od sitnica kao 'niko ne može taj dan da ide sa mnom', pa do tipa 'ups.. polomila sam nogu.'. ALI OVE GODINE IDEM. Majke mi. Odlučila sam da ništa ne može da me spreči. Osim ako ne mogu da nađem gde se nalazi klizalište ili tako nešto..

2. Pravljenje božićnih kolača


Ovo je već čekirano dva puta, ali kolača nikad dosta, jelda-da, tako da molim lepo. 

3. Izlaženje na toplu čokoladu sa društvom


I ovo je čekirano, ali Bogu hvala, ja sam osoba koja sve dobre stvari mora po jedno 78 puta da ponovi, dok joj se načisto ne smuče, ili u ovom slučaju, dok svi kolektivno ne dobijemo dijabetes. Šta ćeš... život. 

4. LIVE - IN - HOODIES


Ovo je moj cilj inače u životu, ali ono, podrazumeva se normalno i za ovu zimu. Fino napreduje obnavljanje zalihe dukseva, hvala na pitanju. 
Trenutno gledam u ogroman NASA duks koji sam kupila kada je bio Blek Frajdej i jedva čekam da svane samo da bih mogla da ga nosim - DOTLE JE DOŠLO, LJUDI MOJI. 

5. I naravno.... NARAVNO, izuzetno očekivano..... odgledati sve Božićne filmove ikad snimljene


Izuzetno jednostavna stavka, koja mi ide fenomenalno za sada. Sa tri filma dnevno, uspeću ja sa ovim do polovine decembra (hvala Bogu na Diva kanalu).
Do kraja novembra se trudim da odgledam sve one treši, ljubavne limunadice, koje su kjut, ali ono, malo tuuuu kjut, a za decembar čuvam klasike i lične favorite (such as - Sam u kući 1 i 2, Pet Legendi, Miracle on 34th street, Polar Express, Barbi u Božićnoj priči (jedan jedini Barbi koji gledam svake godine od kad sam imala 7 i ne, ne može da me džadžujete, hvala na razumevanju) i tako dalje.

--------------------------------------------------------
E tako, ja bih se ovde sad zaustavila, pravo da vam kažem, jer sam se već raspisala za sve pare. 
Ooooo, još jedna stvar. 
Pa.... objavila sam svoj prvi ikad snimljeni vlog. Da, stvarno. Slobodno se smejte. Krindžovanje duboko se podrazumeva.
Sve u svemu, bilo bi mi drago da pogledate i napišete mi kako vam se čini i da li možda imate neke ideje šta biste voleli da snimam. 

-------------------------------------------------------------------------

E tako. 
Sad mogu mirne duše da se odjavim i ukovem se. 
Laku noć, pilići.

Do sledećeg puta
N.

Коментари

  1. Otkud početi... Za početak, i meni je želja da idem na klizanje (a.k.a da pokršim noge) a ova rečenica "Osim ako ne mogu da nađem gde se nalazi klizalište ili tako nešto" je toliki rilejt jer mene bukvalno čovek da pusti od mekdonaldsa do Nišave, ja ću da se izgubim... Okej, ne baš, al ono... Inače, pročitala sam ceo uvod 😂 Što se videa tiče, bukvalno sam malopre gledala Južni vetar 😂 A vlog je genijalan 😍👌❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eeee pa idemo onda zajedno u potragu za klizalistem hahaha. Inace hvala ti mnooogo ❤❤

      Избриши
  2. Ja sam gledala Home Alone (sva 4 dela),i Mean Girls.Da,znam,nije Christmas related,ali ono,nebitno.Ti devojko stvarno znaš najbolje Christmas movies,pa bih ti bila zahvalna ako mi preporučiš neke jer ja ukupno znam njih 5.😂
    Jedva čekam da pogledam vlog ♥

    Novi post:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ohoho imam gomilicu filmova koje mogu da ti preporucim. Na Divi imas mnogo klasicnih zanimljivih limunadica, ali postoji jos gomila njih koji nisu tako.. pa.. ljubavni. Javi se u cet ako hoces spisak, kao sto rekoh ima ih mnogoo hahahha ❤

      Избриши
  3. Lista je vrh i razmisliću o tome da i ja probam klizanje. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Kao i uvek, bilo je veoma zanimljivo čitati tvoj post. :) Dođi ti kod mene, pa da se klizamo na moje jezero.. ne bukvalno moje, ali ono... kontaš valjadar šta želim reći. :D Za filmove, mislim da ću i malo da ti pomognem, mislim, dakle nadam se. :D Ali to ćeš malo da popričekaš :P

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/drugi-blogoroendan-blogmas-1.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu