31 Days Writing Challenge// Your earliest memory #2

Jučerašnji post sam vam pisala u neverovatno splasnutom (čitaj 'tragičnom') raspoloženju i molila sam se da se danas, dok budem pisala ovo, osećam bolje. I uspelo je. Za ova dva dana sam naučila da, kada si jebeno DOWN, treba da radiš one stvari koje ti je ni najmanje ne rade u tom trenutku.
**Izađi iz kuće
**Reci izvini
**RADI NEŠTO 
**Ne sažaljevaj samu sebe
**Šta god radila, nemoj da budeš sama 

So--yea. Poslušala sam sopstvene savete i posle dužeg vremena, provela ceo dan sa svojim roditeljima. I bilo je stvarno.. lepo. I felt like a baby again. Što je dobra podloga za temu ovog posta. 

//Tvoje najranije sećanje /


Ne razumem kako se ljudi sećaju jednog jedinog najranijeg sećanja. Kako mogu da budu sigurni da je baš to njihovo najranije sećanje? 
Okej, za ovaj post potrudiću se da se setim svojih što ranijih sećanja, jer pojma nemam šta se prvo desilo od toga... 


Nije da mogu da se setim nečeg baš toliko konkretnog, ali postoje ti detalji i sitnice koji su mi se urezali u sećanje... Kao na primer, vikendi ujutru. Kada sam na RTS-u od 11 do 1 gledala 'Kim Opasnić', 'Miki Mausa', 'Fiću i Feđu', 'Onaj crtani koji ne mogu da se setim kako se zvaše, ali u njemu su glavni likovi Šilja, Daba i Dabina familija koliko se sećam (a sećam se, jer je moj tata izuzetno voleo mamu iz te familije)'...
Na te vikende me asocira miris kafe, jer bi tada ujutru dolazili baka i deka na kafu sa mojim roditeljima, dok su gledali, normalno, 'Žikinu šarenicu' (ne sekirajte se, to je bilo pre mojih crtaća od 11 do 1). O i za to me veže zvuk usisivača (hvala, mama).


Znam da mi je slika idealnog popodneva u glavi tada bila ono što sam radila skoro svakog dana u nedelji. Kada bih se vratila iz vrtića, baka bi mi uvek postavila da ručam u njihovoj dnevnoj sobi, gde sam gledala moj voljeni 'Kanal D'. Često sam bila kod bake i deke tada (sprat ispod nas, ista kuća.. samo da pojasnim), gde su mi omiljene igre bile one koje su pravile... haos. 
Primera radi: 
  • Pravljenje bućkuriša (mešavina svega što nađem u bakinoj kuhinji. Uglavnom voda, aleva paprika, vegeta, origano, brašno, šećer... I dalje ne verujem da su me puštali da pravim rusvaj sa tim)
  • Zatim motanje vunice oko trepezarijskog stola (objašnjavanje nije potrebno)
  • Onda smo deka i ja često sedeli pored šporeta u kuhinji i sećam se da mi je mnogo bilo smešno kada bi on pipnuo vreo špored šakom i imitirao mi likove iz crtaća kako jauču (jadan čovek pored mene, Bože Gospode)

Najviše sam volela kada smo baka, deka i ja sedeli u dvorištu, kada me je deka ljuljao na ljuljašci i pričao priču o crnom mačoru naše komšike. Mislim da se zvao Gara. Crni Gara. Pričao mi je kako se Gara nastanio u našoj šupi, gde je napravio čitavu kuću, pa je deka pokušavao da ga izbaci i svađao se sa Garom, ali on nije hteo da ide. U tim pričama mačor naravno zna da govori. Nisam sigurna šta se desilo sa njim kasnije..


Sećam se i svih igara kojih smo se igrale moje komšije i ja. Kako smo pravile kućicu na tavanu mojih kumova. Kako smo komšija i ja vozili bicikle po ulici i pričali o 'Anđeli Anakondi' (jedan od omiljenih crtaća u to vreme), kako je tata vukao mene i moju sestru na sankama po ulici. Kako smo još od pamtiveka mama, deka i ja išli u kupovinu za slavu u one velike markete, koji su izgledali bukvalno beskrajno kada sam bila mala... 


Opa... 
Znate, moje detinjstvo je mnogo smešnije kada o njemu priča moj tata. Na primer, kada mi je pričao kako, kada sam imala jedva godinu dana, mama me je presvlačila na krevetu u spavaćoj sobi i u jednom trenutku je ušla ona velika buba veštica (znate na šta mislim). I moja mama se isterala iz mozga, počela da vrišti i dotrčala u dnevnu sobu do mog tate. I čovek stao onako i pita je: 'Dobro, a gde ti je dete?''. A moja mama dok se pribrala (molim vas, ipak je veštica u pitanju) i tek onda je bilo: ''A, da. Nina.''. 

//////////////////////////////////////////////////////
31 Days Song Challenge 
Song from the 1900's


Koliko bih ja htela da imam ovu pesmu na ploči... i gramofon kad smo već kod toga. 
Ovo je pesma iz 1953. čisto ako nekog zanima. Moja omiljena pesma iz prošlog veka. Ne znam zašto, ali mnogo volim ovaj tekst. Imam čitav folder sa pesmama iz 1900tih u telefonu i to je jedna divna plejlista, da se razumemo. 

////////////////////////////////////
Nadam se da ćete mi u komentarima napsati neke vaše uspomene. Volela bih to da pročitam. 

Do sutra! 
N.

Коментари

  1. Aaaaa Nina, ovo je preslatko, ne znaš koliko si me podsetila na detinjstvo 😍 Ja se tih tranutaka iz najranijeg detinjstva "sećam" samo sa slika ili priča (znaš ono kad nešto stalno prepričavaš i posle zaboraviš, nemaš pravu sliku događaja u glavi nego pamtiš ono što si prepričavala) tj. imam neku rekonstrukciju u mozgu 😂 Ali najdraže uspomene kojih se stvarno sećam jesu iz vremena kad još nisam krenula u predškolsko (znači 5- godina) i kad smo moja sestra, baba i ja išle na igralište blizu. Učile su me da izgovaram lj (mlađa sestra!) a ja sam znala da kažem ali sam se pravila da ne znam jer mi je bilo interesantno da me uče 😂
    Odličan post srećo ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo čoveče! Koliko si mi probudila nostalgiju za tim vremenima i svim tim crtaćima, ja sam obožavala Kim Opasnić i Fiću i Feđu, i ostale naravno ali sam ove preferirala. Jao, sad sam se setila da sam se pravila da mi je sto šator, i bukvalno sam živela ispod njega, igrala se, gledala slikovnice...a sada ne mogu ni da se sagnem ispod. Prelep jedan post, iskreno, zaista si mi vratila i moja sopstvena sećanja i lepo opisala svoja.

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awee hvalaa ti mnogoo ❤ Jaoo ja sam tako pravila kucicu i igrala se ispod stola u kuhinji hahah 😅

      Избриши
  3. Wow, ovo je strava. Kako se samo ovoga dosjeti. Sve pohvale. Inače, moje najstarije sjećanje, da ne kažem prvo čega se sjećam, i nije baš toliko lijepo, ali pamtim dosta lijepih trenutaka iz djetinjstva.
    Hvala ti na ovako divnom tekstu jer baš on je doprinio da se vratim u te dane najranijeg djetinjstva ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zao mi je sto ti tvoje najranije secanje nije toliko lepo, ali drago mi je da sam te podsetila i na one divne trenutke ❤ Hvala ti mnogo, inace 😊😊

      Избриши
  4. Presladak post!Evo sad čitam i prisećam se.Zapravo sam bila jedno vrlo,kako reći,šarmantno dete.Ja se sećam dosta toga.Kada sam prvi put vozila rolere(užas),kupovine igračaka,crtaća...Ali čudno je da se sećam nekih gluposti tipa kad je moja baba pitala mamu kada tata radi a ona joj je rekla sutravece.Poprilično sam sigurna da je zalazak sunca bio lep jer znam da sam blenula u nebo.Čudno.Genijalan post!😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Toliko mi je drago sto te je ovaj post naterao da se prisetis tih trenutaka 😊❤

      Избриши
  5. Preeeedivan post!! Bas si me raznijezila i vratila u djetinjstvo. Takodje sam gledala iste te crtace sa bratom,obizavala sam Ficu i Fedju. Mada se sjecam da kada sam bila bas mala,moj brat je jos bio u krevecu i nije znao da hoda,ali mogao je da stoji i ja sam ga natjerala da jede kremu... Znam,nisam nimalo dobra bila 😜 Kada me je majka vidjela,pa vjerovatno znas sta se desilo 😜

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kremu?? Auu, a ja sam mislila da sam ja bila zla kada sam komsiju, mukicu, ubedjivala da je moja plisana macka prava (poverovao je) i terala ga da nosi suknjicu kad smo bili mali 😂😂. Mnogo mi je drago sto ti se dopao post ❤

      Избриши
  6. Ah kako divna sećanja... i divno pisanje... :) Lepo baš. :) Hm, jednog dana (ovog meseca) ću i ja pisati o svom detinjstvu. :D

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/novi-izgled-bloga-blogmas-2.html

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj kako divan post!Naterala si me da se podsetim svog detinjstva ,nisam bas razmisljala o njemu u poslednje vreme sa obzirom da se bas razlikuje ali ono hahah.Nase detinjstvo je bilo dosta slicno,isti crtaci,usisivac,sankanje i sve to !Divno je sto si me podsetila na to.A i vidi se da si bas bila srecna dok si pisala ovaj post i da si razmisljala o tome dok si pisala.Odlicna tema za post i odlican post sam po sebi !
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu