31 Days Writing Challenge// Your first love and first kiss #3

Čisto informativno, da li neko od vas gleda seriju 'Lost'? Jer moj tata tera mene i mamu (ili njih dvoje teraju mene, not really sure) da gledamo prvu sezonu već jedno tri dana. Pa.. skoro smo je završili, ali ja i dalje ne kontam oko čega je cela frka. Nije toliko genijalna. Pretpostavljam da ću morati da odgledam sve, pre nego da donesem konačan sud (kako formalno, Bože)...

Uf... današnja tema je ponovo trip down the memory lane, da li me zezaš..? 

//Tvoja prva ljubav i prvi poljubac/

Deam. 
Ovo bi trebalo da bude zanimljvo. 


Mnogim ljudima su prva ljubav i prvi poljubac vezani za istu osobu. Vau.. koliko mi je čudno kada zapravo napišem 'prva ljubav'. Deluje toliko daleko sad, kada se prisećam te osobe. Verovatno ste shvatili da je to, dakle, kod mene dvoje ljudi. Pa.. krenimo prvo od... od one prve. 


First Love..

Trenutno imam šesnaest, a ako ste približno makar mojih godina, onda se sećate čuvenog crtaća sa Ultre 'Princeze sirene'. Njim je sve počelo. Rekla bih da, kada sam bila drugi razred, bilo je u trendu zaljubiti se u nekog dečka. Jer-- jer Kaito i Lucija, okej? Ako ste gledali, onda me razumete. 
Elem, tada se i meni dopao jedan dečak, logično. U početku je to bilo samo zbog crtaća, jer jelte, sve smo morale da se zaljubimo u nekog, kako bi imale o kom da maštamo i čije ime da pišemo u leksikonima, dok se krijemo ispred učionice, da niko ne vidi.. i za kim da patimo , kao Lucija (da, sa osam godina smo bile upućene u to šta je patnja, napredna deca). Međutim kasnije... nisam sigurna kada se to zapravo desilo, ali počeo je stvarno, stvarno da mi se sviđa. 

(uopšte nije jeziva slika.......)

Shvatila sam da sam se zaljubila tek kada sam počela stalno da razmišljam o njemu, kada sam shvatila da mi izaziva leptiriće u stomaku i kada sam počela da se trudim da se odljubim. Jer znala sam da me tip ne ferma dva posto, tako da mi nije bilo mnogo u interesu da lomim kosti oko njega. Ipak.. to nije toliko jednostavno. Ta osećanja su me pratila kroz većinu osnovne. Zapravo, dok nisam počela stvarno da se družim sa njim i shvatila da nikada ne bi bili jedno za drugo. 


First kiss

Ovo se desilo kada sam bila malo starija. Imala sam petnaest. Zapravo i nije bilo toliko davno u odnosu na sada, ali toliko se stvari izdešavalo od tad, da mi se čini kao da je bilo pre sto godina. 
Dakle, krajem prve godine srednje krenuo je da mi se sviđa jedan dečko. Bio je godinu dana stariji (pričam kao da je umro lik, Bože... I DALJE JE ŽIV, NE SEKIRAJTE SE) i stalno sam ga viđala po hodnicima, kada su nam se preklapale smene. 
Uf... toliko puta sam prepričavala ove događaje drugaricama, samo što tada... bio je malo drugačiji osećaj kada sam pričala. 


Taj momak je kasnije, posle mnogo muvanja po hodnicima (pričamo o sedenju na podu ispred muškog vece-a, dok smo ga čekale moje drugarice i ja da mu se završe časovi, samo da bi se ponovo pogledali na hodniku u prolazu), krenuli smo da se dopisujemo i na kraju izašli na dejt. Prvi dejt u mom životu. 
Sada kada gledam na to, bio je to lep izlazak. I on je bio stvarno fin. Poljubac koji se dogodio na kraju mi je posle dugo izazivao leptiriće u stomaku, kada ga se setim. 


Sada, kada se setim oba dečka, koji su na neki način bili prvi something u mom životu, mislim kako sam mogla da prođem i gore. Okej, okej, šalim se. Sada, kada ne osećam ništa ni prema jednom od njih dvojice, mogu da kažem da su obojica dobri momci. Just not right for me. Sve u svemu. bilo je slatko setiti se ovih priča. Podsetilo me je da sam spremna za nešto novo. 
No, sve u svoje vreme. 

//////////////////////////////////////////////////////
31 Days Song Challenge 
Song from your favorite band


We all saw that one coming. Ako ste pratili moje postove u septembru, znali ste šta sledi. 
O i morala sam da izaberem neku pesmu sa Božićnog albuma, naravno, jer je DECEMBAR, čisto ako neko nije bio upućen. A i spot je presladak. Taaaako da, da. Uživajte, pilići. 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Do sutra!
N.

Коментари

  1. Ti si se zaljubila zbog crtaća,a ja zbog kaki boje jakne.Samo što si ti bila mala a meni se to desilo pre par meseci...Ali jakna je bila predobra,a to je važno!Sjajan i presladak post!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna tema za post i vrlo interesantna!Dakle,svako od nas je imao tu first love and first kiss,ja na primer bih zelela da se nikad nije desilo jer so fuck fell ,tako da nadam se da razumes.I da podsetila si me na crtani iz mog detinjstva sto je jakoo lepo gagaga,mislim lepo je prisetiti se zar ne ?Sve u svemu odlican post!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uhh zao mi je sto si imala lose iskustvo, ali ono, makar sam te podsetila na crtani hahah? O i hvala tii ❤

      Избриши
  3. Jaooo prelepo, baš sam se podsetila nekih prošlih dana. Moj prvi poljubac je bio za moj 14 rođendan, a prva prava ljubav, pa, mislim da sam je tek sada pronašla, sa skoro 17...
    https://bookishteanerd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ahahahhahahaha meni je ovo preslatko 😂😍 A otrilike jedini deo sa kojim mogu da se rilejtujem je huuh paa... "I dalje je živ". I ja sam živa, ako se to računa. Okej, nije kao da se nikad nisam "zaljubila", ali to "zaljubila" je bilo stokovanje po fejsbuku dok je još bio aktivan i razmišljanje o tome da li se Nova godina čestita 31. ili 1. jer sam ja tad bila van grada i nije bilo teoretske šande da mu čestitam u ponoć, jer tad nisam imala ni mobilni internet, a tamo nije bilo vajfaja, tako da mogu samo danju da kradem po komšiluku... Ali ono, skontaš posle da nije to bila zaljubljenost nego da ti se sviđao lik ali si bila retard koji je isprobavao njegovo prezime na svoje ime, tripovao platonsku ljubav jer ste igrom slučaja u isto vreme preskočili žičanu ogradu pored škole i tako to... Genijalan post ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dok je još bio aktuelan, htedoh reći, ali eto da ne brišem komentar...

      Избриши
    2. ''Retard koji je isprobavao njegovo prezime na svoje ime'' 😂😂 Rilejt veliki na ovaj komentar 😅❤

      Избриши
  5. Hjooj, jako sladak post. Nekako kada prevazidjemo to tipa 'prva simpatija' , 'prvi poljubac' bude vrlo simpaticno i pomalo smesno kada to prepricavamo. ❤❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Kako sladak post. :) Ja to što ti nazivaš prvom ljubavlju, ja nazivam simpatijom... al ajde i ja to tako da nazovem. Svideo mi se dečko samo zato što su mi drugarice rekle ili ćeš da nađeš nekog ko ti se sviđa ili ćemo mi da ti nađemo najružniju osobu i smaraćemo te za njega... i ja ono jadna šta ću išla eci peci pec i ispade on. :D Mada mi se posle stvarno svideo... A prvog poljubca uopšte ne želim ni da se sećam!

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/teme-blogmasa-blogmas-3.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu