Da li baš moram..?

Koliko puta smo rekli ili pomislili tu rečenicu? I bilo nam je muka kada neko kaže 'Moraš, svi to rade.' Da... Ono čega sam se i plašila. A šta ako ja, eto baš ja, jedna neuhranjena, plavokosa klinka sa juga neuhranjene, oko trećinom zelene zemlje, baš eto ne želim da uradim to? Svi moraju? Ali svi i uživaju u tome! Rade to jer žele! Ja ne želim. Ne uživam. Pustite me na miru. 


Vrlo verovatno vam ni na kraj pameti nije bilo ono o čemu će zapravo da bude ovaj post, ako ste probali da zaključite po uvodu. 
Ono što me je tako inspirisalo za ovaj mali monolog bila je ni manje ni više, nego čuvena. tradicionalna, kafanska proslava 18.-tog rođendana. 
Previše dramatizujem? Nina, imaš još dve godine da odlučiš šta ćeš? Možda. Ali svejedno želim da odlučim sada. Eto baš u ovom trenutku hoću da pišem o tome kako su kafane precenjene. Kako ne želim skupu šminku i frizuru. Ne želim ogromne insta balone u obliku broja 18. Neću bend koji će da mi peva Miroslava Ilića (rispekt za starkelju, ali ja sam ipak više za egipćanski rege, ili tako neki izrod).


Znate kako. Kod nas je običaj da se oko 18.-tog pravi tolika frka. Kao što rekoh, kafane, kafići, pa bi trebalo da se picnemo kao za dodelu Oskara, iako je do kraja večeri potpuno nebitno što smo šminku platili 50 evra, kad ćemo svejedno da izgledamo kao olešena vreća govana. Pa onda kog zvati. Najiskrenije, ja na svom rođendanu želim pet-šest osoba u vrh glave, a kada vidim da ljudi pune one sale sa gomilom zvanica meni se zavrti u glavi. Odakle ti bre srećo toliki prijatelji? Je l' ih uzgajaš u podrumu, ne razumem? 


Sve u svemu. Obrazložim ja mami sve to sinoć, onako na tenane, da ja ne nameravam da tripujem da sam Maja Berović, šijem haljine i smaram se na sopstvenom 18.-tom sa ljudima za koje ni ne želim da budu tu. I ona dođe na ideju koja je bila nešto najbolje što sam čula ove nedelje. Rekla mi je ''Znači ti bi da mi te pare koje bismo uložili u proslavu tog rođendana, uložimo bolje u neko putovanje?''.


I onda sam se zapitala kako mi to ranije nije palo na pamet. Imam tu sreću da sam rođena na samom kraju leta i početku školske godine (2. septembar, idemoo), tako da sam se, kao i uvek, za dlaku izvukla. I odlazak negde na desetak ili koliko već dana pred školu je zapravo izvodljivo. U ovom trenutku jedina osoba koja znam da bi bila spremna hladne glave da tako pobegne sa mnom negde je moja bff. And that is pretty much all I want for my birthday. 


Verovarno bih onda završila kako bih ga slavila i nekoliko dana kasnije, sa mojim pilićima od drugarica, ali sve što mi tada treba je da se pokupimo sve pet, kupimo neku.. pa vrlo verovatno vodku sa šumskim voćem (znate da nisam alkoholičarka, odmah da se opravdam, ali ta vodka je nešto sa čime se sprdamo svake godine i čekamo da postanemo punoletne da bi je zvanično legalno kupile.. Duga je to priča, koja kad malo razmislim svejedno ne bi mogla da me opravda) i odemo na moj voljeni teren u komšiluku. Jer znam da bi smo se tako provele najbolje. Jer smo retardi i jer nam nikakva skupa kafana, šminka i mini suknje nisu potrebne da se provedemo. 


I to je sve što želim za rođendan... 
Pretpostavljam da će neki sada reći da sam seljanka. Ili da će mi se mišljenje promeniti do 18.-tog. I da ću posle žaliti što da nisam proslavila onako na veliko. Jer te uspomene, fotografije, šta god, su za ceo život.
Ali mislim da bih na ovaj način stvorila mnogo bolje uspomene, nego kada bih radila ono što se od mene očekuje.

---------------------------------------------------------------

Stvarno bih volela da čujem šta vi kažete na ovu temu u komentarima. Da li je neko od vas već slavio čuveno punoletstvo? Kako je to prošlo? Ako ne, da li ste razmišljali o tome?
A, da. Da se neko ne zbuni. Ne kažem ja da je pravljenje velike proslave šit i da to niko ne bi trebalo da radi. Ma daaaajte. Samo želim da kažem da to nije za mene, a ako vas to čini srećnima onda sam ja još srećnija. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. O MOJ BOŽE! Naježila sam se kad sam pročitala post! Moja drugarica je upravo zakazala svoj osamnaesti rođendan koji će biti za dva meseca, i sa tolikim ushićenjem mi je nabrojala da je organizovala restoran, bend, nokte, tortu, dekoracije i frizuru. Dok mi govori da će haljinu sašiti mesec dana pred rođendan, meni se želudac prevrće. Zaista ne želim takvu proslavu, iako poštujem ostale. Rođedan mi je, zamisli, 5. septembra, i takođe je tu na početku školske godine. Osamnaest punim, Bože zdravlja, ove godine, i predložila sam roditeljima da ja i moje odabrano društvo (7-8 osoba) iznajmimo vikendicu na jezeru u blizini grada, i tamo proslavimo uz vodu i muziku. Torte će biti svakako i dekoracije, ali ne ono klasični too much. Možda je nekome glupo, ali ja te razumem i u potpunosti se slažem sa tobom! Fantastičan post! Izvini na ovooolikom komentaru. :'D ♥ ♥


    post 💖

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. TO JE TOLIKO GENIJALNA IDEJAAA. ODUSEVLJENA SAM. Stvarno se nadam da ces uspeti u tome i da ces se lepo provesti ❤❤ O i samo ti pisi duge komentare, obozavam ih hahha

      Избриши
  2. Such a interesting post! I celebrating my 18 birthday together with my best friend and 5 more friends and it was so beautiful. I respect people who want big celebration, but personally I prefer small one. Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko je ovo faking genijalno 😍 Iskreno, ni sve ono oko mature me nije oduševljavalo a kamoli punoletstvo jer stvarno ne podnosim ta slavlja i tako to... Što se mene tiče, mogu i da se udajem bez svadbe 😂

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha upravooo. Osim sto su meni drugarice vec isplanirale svadbu, ali ima vremena za too hahah

      Избриши
  4. Apsolutno te razumijem i imam bukvalno isti način razmišljanja kada je ta tema u pitanju. Takođe ne vidim zašto se pravi toliko ludilo oko punoljetstva. I sama ne želim slavlje sa kojeg ću zapravo jedva čekati da pobjegnem, gdje ću morati biti s ljudima koje inače jedva da vidjam, slušajuci muziku koju ne volim... Zaista, svaka čast.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je tako genijalno. U mom mestu skoro zvaka devojčica, odnosno da kažem devojka slavi rođendan u nekom restoranu ili kafani. Šta znam, meni je to nekako glupo, lepše mi je, kao što ti kažeš, neko putovanje ili slično. Sjajan post, Nina.

    Novi post je na mom blogu. Ako imaš vremena, pogledaj ga: Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  6. great post! I love your blog.
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    ОдговориИзбриши
  7. Kad si to spomenuo.. da, odrastanje malo plasi. Ali pretpostavljam da cu sve to prihvatiti bolje ako znam da nista nisam propustila da uradim kao klinka. Idk.. Hvala na komentaru inacee <33

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da smo te famozne proslave rođendana (kao i većinu stvari) pokupili sa zapada, ja svoj 18. ti, kao i svaki drugi rođendan sam provela najnormalnije, kod kuće uz kolače, s porodicom i najboljom prijateljicom. Mislim da izigravanje mamine i tatine princeze na instagramu nije u mom stilu, niti će ikada biti, mada, eto, većina smatra da si ništa ako se ne napiješ za 18. Ja niti volim takve proslave, niti volim buku i galamu, a posebno ne opijanje ili odlaske u diskoteke, tako da te potpuno podržavam. Super post..

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu