Sherlock .

Volim Pinterest.
Da, volim ga. 
Jer kada ste prirodno fangirl kao ja onda je nemoguće da niste u ljubavi sa ovom aplikacijom u trenucima kada ste opsednuti nekom serijom. Tako ja imam čitavu kolekciju named '221b' sa 360 (and counting) pinova, plus 'Johnlock' kolekciju u nastajanju, JER OPSEŠN IS REAL- 
---------------------------------------------
Ukoliko ste na mom blogu od pre Hrista onda se možda sećate nekog tamo posta iz tipa 2017. gde sam pisala o svojoj ljubavi prema BBC-jevoj verziji Šerloka. uH.. Sad sam ga pročitala, tako da slobodno mogu reći da je Pinterest kriv za to što mi je mišljenje o seriji sada malčice drugačije. 


Bejsik info:
Ova serija je bazirana na knjigama Arutra Konana Dojla, nastalih pre jedno 150 godina. Dakle, ako ste više fan Šerloka Holmsa iz 19. veka imate još par drugih varijanti u vidu serija i filmova, i  takođe onaj 'Elementary' shit sa ženskim Votsonom. Što se moje omiljene BBC verzije tiče, tu je radnja smeštena u 21. veku (ne računajući jednu epizodu kada se Šerlok skoro predozira da bi halucinirao i rešio slučaj iz 1890.-ih).
-E sad, ako baš niste toliko upućeni, ovo je krimi drama gde Šerlok Holms, detektiv savetnik (only one in the world, tip je izmislio zanimanje), i njegov partner, bloger (secret crush if you ask me and the rest of the fandom) dr Džon Votson rešavaju ubistva. Dakle, kad policija zaglavi, zovu Šerloka. 



E sad, zašto sam ja toliko odlepila za ovom serijom da sam pinovala mimove kao blesava do 2 ujtru svake večeri dok sam bila u Beogradu. Mislim osim činjenice da sam opsednuta krimi pričama, jer realno su najzanimljivije, jer tebro mora malo da uključiš mozak. 

Dakle, da bih ja zavolela seriju/film/knjigu/šta god, to nešto mora da ima stvarno dobre likove. And lemme tell you da 'Šerlok' ima neke od najbolje promišljenih likova ikada. Koji imaju takav development, takve odvale.. Recimo Morijarti je najveći psihopata na svetu, koji je pobio gomile i gomile ljudi iz zabave, ali ti svejedno prosto ne možeš da ga mrziš. 

Mislim samo čekirajte ovu selekciju najjačih quote-ova:

  • Šerlok - ,,Anderson, don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street.'' - Ajde posle ovog nek' mi neko kaže da Šerlok nije izmislio roastovanje. On je toliko dobar lik i najiskrenije uživam u njegovom developmentu (na kom možemo da zahvalimo samo i isključivo Džonu).
  • Džon - ,,We solve crimes, I blog about it, and he forgets his pants.'' - Ahh, Votson je ljubav. On ako jedan dan ne crkne od muke zbog Šerloka biće dobro. To je bila reakcije moje sestre kada je videla scenu gde  se Džon vraća kući i zatiče Šerloka kako puca pištoljem zid i kuka kako mu je dosadno. 
  • Majkroft - ,,You're not haunted by the war, Dr Watson. You miss it. Welcome back.'' -  Htela sam umesto ovog quote-a da stavim 'Brother dear.' kao jedan od ličnih favorita, ali kontam da ti ne bi razumeli oni koji nisu gledali seriju. Dakle, Majkroft je Šerlokov brat i jedna divna dušička (najveći kompliment koji je uspeo da uputi detetu bio je 'She looks.. fully functioning.' ali Bože moj.) i takođe predstavlja pola britanske vlade, blago rečeno. 
  • Morijarti - ,,Every fairytale needs a good old-fashioned villain. You need me, or you're nothing.'' - Dakle, jeste manijak, psihopata, ubica.. nazovi kako hoćeš, ALI BRATE uvuče ti se pod kožu i ne možeš da ga mrziš. Kako možeš da mrziš osobu kojoj telefon zvoni 'Stayin' alive' (da.. to.). Čak iako je ubila pola sveta... 
  • Mrs. Hadson - ,,A nice murder. That'll cheer you up.'' - I naravno, najpodcenjeniji lik ikada. Žena kraljica. Fina bakica, dušička, stanodavka Šerloku i Džonu, koja je nekada bila vođa mafijaškog kartela i ekzotična plesačica. 
(o čemu pričamo, žena je savage af)

E sad, sledeća stvar o kojoj sam želela da pišem je Johnlock ship. 
Najiskrenije, kada sam počela da gledam seriju Džon i Šerlok su mi bili potpuni brOTP i nikako nisam mogla da ih zamislim u bilo kakvoj romantičnoj vezi. E onda je na scenu stupio Pinterest, koji me je naterao da gomilu scena pogledam iz drugog ugla i uočim toliko stvari da sada mislim da ne postoji niko ko se više voli od njih dvojice. Jer na kraju krajeva, oni su više puta u seriji bili spremni da umru jedan za drugog. U jednom trenutku jedan skače u vatru da vadi drugog, u drugom jedan skače sa zgrade da spasi drugog, u trećem obojica spremni da umru zajedno i dignu pola Londona u vazduh. Haos. 

A ako vam i dalje nešto neštima kod Džonlok šipa, samo bacite pogled na ovo i sve će vam biti jasno: 


Ili jedan od mojih omiljenih mimova, za koji sam plakala ja, a i svi ljudi koje sam pitala ovo i koji su rekli druga slika (a.k.a. all of them).


Or just look at this. 

(još kada shvatiš iz koje je ovo scene i šta je bilo pre toga, tears just go on and on)

O i poslednja stvar. 
KRAJ SERIJE: 
*SPOJLER ALERT*

E sad, što je kraja četvrte sezone tiče, mislim da je to najbolji kraj neke serije koji sam ikada videla. Baš zato se i nadam da neće da bude nastavka, jer koliko god volim Šerloka, mislim da bi sve posle toga bilo suvišno. 
Na primer, bilo da ste Džonlok šiper ili ne, kraj će vam biti po volji, jer čak iako tehnički nisu u vezi, ipak su završili zajedno, upravo onako kako su i počeli. Rešavajući slučajeve u Bejker stritu, pomagajući Lestradu, sa gospođom Hadson kako ludi oko Šerlokovih eksperimenata.


Takođe imamo tu i onu čuvenu zadnju scenu, gde Meri kaže 'My Baker Street boys. Sherlock Holmes and Dr Watson.' na koju se ja gubim. Tri od tri puta sam plakala na nju. 

<3
------------------------------------------------------------------------------------------------

Da li vam je sad jasno koliki sam ja zapravo treš? Opsednuta devojka, šta ćeš. 
Ali da, najiskrenije vam preporučujem ovu genijalnost, jer ćete da plačete od smeha, tuge, muke na kraju krajeva, da urlate na ekran i dobijete neverovatnu želju da zagrlite sve likove (skooooro sve, imam i ja svoje granice). 

Pišite mi u komentarima da li ste ikada čuli za ovu seriju, da li ste je gledali i da li biste je gledali, jer kao i uvek, I wanna know you're thoughts. Takođe, pišite mi da li ste gledali 'Supernatural', jer mi je ta sledeća na spisku. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Nadam se da ces pogledatii, super je 😊❤

    ОдговориИзбриши
  2. Za seriju sam čula i definitivno ću je uzeti u obzir čim pogledam Riverdale, kojim sam opsjednuta. Šerlok mi djeluje jako zanimljivo. Citati su odlični. Pinterest takođe koristim, ali ne puno, jer nemam vremena, već samo kad mi treba inspiracija za autfite. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nekako Pinterest koristim periodocno. Cas sam opsednuta, cas ne ulazim uopste na aplikaciju. A sto se serije tice, nadam se da ce ti se svideti ❤

      Избриши
  3. Odlična recenzija, ja sam inače fangirl, ali nikako da pogledam Sherlocka, dok sam sve ostale serije već gledala. Prijateljica je nedavno odgledala i rekla da moram i ja, a ja nikako da se natjeram, čak sam jednom naišla na tamno plavu majicu na kojoj je pisalo sherloocked i ja sam je uzela misleći da sam postati fan te serije, prošlo je već 2 godine, a ja nijednu epizodu nisam pogledala haha

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahah jaoo cim pogledas shvatices tacno zasto pise na majici Sherlocked. Serija je predobra, nadam se da ce ti se svideti ❤

      Избриши
  4. Fora kod Sherlocka je ta sto mi je svi stalno preporuciju, a ja se znas pravim pametna pa sve kao necu. Iako obozavam detektive i sve te misterije, iz nepoznatih razloga odbijam da gledam. I sad evo dok sam citala tvoj post, prvi put dobih zelju da gledam s obzirom da sam zavrsila sve svoje prethodno zapocete serije, treba mi neka nova. Iskreno se nadam da cu uspeti da se nateram, jer ne znam nista o Sherlocku a bukvalno je on kao opsta kultura. xD Ako krenem da gledam, bices obvestena o svim mojim razmisljanjima o seriji ahahaha

    P.S. Počela sam ponovo da pišem, na mom blogu ima novi post pa pogledaj ako imas vremena.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Sestra mi je toliko puta predložila ovu seriju, ali nikako da sednem i konačno je odgledam. Možda je i odgledam u predstojećem periodu, ali kako sam trenutno opsednuta španskim krimi serijama, onda to baš i neće biti u bliskoj budućnosti, haha.

    Novi post je na mom blogu, ako imaš vremena, pogledaj: Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav, ja sam Blaženka Divjak. Skoro sam izgubio život kad je moj ljubavnik od šest godina otišao da budem s drugom ženom. Plakao sam i trijezan svaki dan, sve dok nije postalo toliko loše da sam se obratio internetu kako bi mi pomogao. I vidio sam svjedočanstvo čarobnjaka koji pomaže djevojci zvanoj Milanka Opačić, i rekao sam dajte da pokusam, pa ja kontaktirajte ga za pomoć i on je učinio ljubavnu čaroliju za mene koju koristim u vraćanju ljubavi i sada sam sretna žena. Zbog onoga što ste učinili za mene, neću prestati dijeliti vaše dobro ime ljudima tamo zbog dobrog posla koje ste učinili za mene. Nadam se da će vas Bog blagosloviti onoliko koliko ste mi pomogli da vratim moju Ljubav, idealno je da sam to objavio u lokalnim novinama za Dr.Amiso u ostalim da bih doveo više mušterija, on vrijedi više od ovoga i nagrada mu je Naravno. Tako je snažan i moćan, dr. Amiso je istinski poslani Bog, koga ću uvijek moliti da dugo živi kako bi pomogla svojoj djeci u teškoćama, ako ste ovdje i vaš suprug se preselio u drugu ženu. Ako se želite vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili problemi sa zdravljem i vezama, slučajevi raka ili razvoda, promocija posla i uspjeh, također želite biti prepoznati u svijetu, ne odustajte, bilo kakvi problemi uopće prestaju plakati, kontaktirajte ovog moćnog čarobnjaka sada. Evo njezine osobne adrese e-pošte: herbalisthome01@gmail.com, on je jedini odgovor na vaše probleme.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман14. јул 2020. 09:27

    "ISKANDAR LENDERS" ::: Postajete li nekretninama, jeste li utjecaj i trebate li novac za poboljšanje poslovanja, koliko ste prošli sa svojim financijskim statusom i koliko ste sigurni u financijsku budućnost, imamo i kredite za računi bolnicama, zajmovi za visoke tehnološke inženjere za projekte u rasponu od milijardi zajmova za obitelji, sve to i još puno toga <<<<<<
    ☎::::::::::::>+62 822-7404-5059
    Š/A:::::::>+62 822-7404-5059
    e_mail::::::[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu