Born to wander .

Nema veće sreće nego kada Nina posle sto godina ponovo ima crne nokte. Nikad teže namazane, jer moj stari, dragi lak ima gustinu meda, no, sve se može kad se hoće. 
Kada sam se vratila danas iz škole osećala sam se izuzetno down. Zapravo je dan bio kjut, gledali smo ples maturanata, malo plakali tu i tamo, nije bilo loše sve u svemu, ali razlog mog raspoloženja je bio moj stari besti - overthinking. I umesto da se deprimiram sad oko stvari koje ne mogu jebeno da promenim, ja ti sine lepo opičim random muziku na zvučnike i - radna terapija. Najjači lek protiv overthinkinga je realno skretanje misli, što se najbolje postiže radom. Tako sam ja recimo sadila pasulj na njivi pre nedelju dana, kada sam bila kod rođaka i bilo mi je super. Nisam se baš danas time bavila, ali uzela sam da perem 30 četkica (hvala dragom zetu na brojanju), da sređujem kuću, perem sudove, lakiram nokte (there it iiiiis) i toliko se oraspoložila, tako da sam došla pravo ovde. Idemo na post. 


A da. Mogla bih i da vam napravim plejlistu koja me je ovoliko hajpovala, mada verovatno neće imati isti uticaj na vas, jer je uglavnom gomila random stvari na jednom mestu (to smo već naučili da se može očekivati od mojih plejlista), ali eto, što da ne. 


E eto tako - Aerosmith, Metalica, AC/DC, Mamma Mia i Češka na Evroviziji 2018./19.


Ovako...
Leto je, dragi moji pilići, za 15 (!!!!) dana. Dobro nije. Jun je za 15 dana. Ali to ti isto dođe, jer meni, makar i kiša da lije, leto kreće 1. juna. 
Godinama nisam bila uzbuđena oko leta. Baš me bilo briga, pravo da vam kažem. Ali sada... znate čime se vodim? 
Život ti je onoliko zanimljiv koliko ga ti učiniš takvim
Jer sam razmišljala... Imaću 16 godina samo jednom u životu. A s obzirom da punim 17 tačno 2. septembra, kada je inače prvi dan škole, imam jedno leto da uživam u tome da budem glupi tinejdžer. Doduše imam još par leta posle ovog, ali zašto ne početi odmah? 


I naravno, sad sam se razmišljala šta želim ovog leta.
Želim da me ne bude kući. Želim da izlazim, da se majem, da vozim rolere, spavam na terasi, gledam izlazak i zalazak sunca, pravim movie-marathone retro filmova i horora napolju, blejim sa društvom, pravim i idem na sleepovere, da putujem noću sa slušalicama u ušima, da idem na kick box, da se ofarbam, završim Supernatural i počnem Friends, da sedim celu noć na Keju, da slikam, pišem, crtam,... Želim da živim. Toliko. 


Malopre sam se majala malo po spratu iznad mog, koji je inače tu potpuno uređen i napravljen za rođake kada dođu iz Beograda, ali pošto oni dolaze samo par puta godišnje uglavnom se ja mlatim tamo. I nešto sam se razmišljala, kad već gore postoji velika, prazna terasa koja je savršena za blejanje u sred noći, plus postoji čitav set zvučnika, koji čuče tamo i ne rade ništa, postoje svi uslovi da se uselim. Tako da sam imala sledeći razgovor sa drugaricom malopre: 

(prežvrljane reči su imena drugarice i njenog dečka, jer me stvarno tera da budem diskrecija u vezi toga)

Tako da da. To su moji planovi za ovo leto.
Hvala Mamma Mia i Mamma Mia 2 na večnoj inspiraciji za letnju sezonu ❤.
------------------------
Pilići, želim da čujem vaše planove. Da li ste i vi brutalno uzbuđeni oko nadolazeće sezone? Slobodno budite hajpovani u komentarima.

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ja sam nešto ovih dana brutalno NEuzbuđena što se tiče leta hahah, ali si me ti motivisala... 😜 Na prvom mestu mi je da poradim na sebi, da se usredsedim na (ovogodišnje) ciljeve, da se malo pokrenem, izađem iz kuće poput tebe i za to će mi trebati puuno volje i optimizma. A pre svega toga moram da odradim još ovih užasnih mesec dana škole... Ja punim 17 za koji dan pa će za mene da važi da "imam jedno leto da uživam u tome da budem glupi tinejdžer" pre punoleststva i neću to da upropastim nadam se. Eto tako, a sad idem malo da slušam Mamma Mia i učim poslovnu ekonomiju i računovodstvo... 🙂 Post je 👌

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super i sviđa mi se sve, od same teme, pa do onoga o čemu pričaš i slika koje si odabrala. Što se tiče mene, takođe sam uzbuđena zbog ljeta, a planovi su mi da što više putujem i da, kao i svako ljeto, provedem što više vremena plivajući i roneći. Naravno, tu je milion drugih aktivnosti koje idu uz to, no ne bih da dužim. Uživala sam čitajući. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se sviđa to podsećanje ''želim da živim, i hoću da to počnem od sad''. Nadam se lepim fotkama i snimcima sa te genijalne terase, da je preurediš fino i da ti bude lep i udoban boravak tamo. Ja sam optimistično pre neki dan kupila prelepe kraljevskoplave letnje sandale... sad samo da dođe leto, tj lepše vreme. Ne volim vrućinčine i 72 stepena napolju.
    Kad smo kod maturanata, taj ,,ples'' ćemo imati i mi 28. maja. Ne znam ni ja šta me sve snašlo, ali ovaj period je sve samo ne dosadan...

    Girly world | novi post | Instagram

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu