MOJA. KOSA. JE. BELA.

Dragi moji pilići. Da li ste stvarno mislili da neću ceo post da posvetim svojoj kosi, sada, kada sam postala jebena plavuša. Ma neko da mi je pričao da ću ikada u životu da završim sa plavom kosom ne bih mu verovala. Ali jesam. Juče. 28. maja, ali vi ćete ovo čitati nešto kasnije verovatno, zavisi kad se nakanem da objavim post. 
Da li vredi pomenuti koliko sam vrištala danas svaki put kada sam prošla pored nekog ogledala? Iskreno, mogli ste preko bloga da proučite moj personaliti, tako da sve vam je jasno. 


Pa fora je u tome što nisam imala pojma kakva ću da izađem iz salona juče. Em što mi je nova frizerka radila to, em što nisam znala šta hoću... ma veći stres nisam skoro doživela, jer sam tripovala da će kosa da mi otpadne. Ne pitajte... Na kraju sam se toliko šokirala da je žena u prvi mah pomislila da mi se ne sviđa. Čoveče božji, samo srce što mi nije stalo. 
Ukoliko niste upućeni u život moje kose u poslednjih godinu dana... moja bejbi je bila ljubičasta, tirkizna, zelena, plava i nekako sve između. Imate slike u OVOM i bekstori sa prvog farbanja u OVOM postu.


E sad, pilići moji, farbanje, koliko god da je strašno jer nikad ne znaš kakav ćeš da izađeš iz salona, ipak je to najzanimljivija stvar na svetu. Isprobavanje novog mejkapa posle, da vidiš šta ti ide uz novu boju, zatim REAKCIJE LJUDI, nema ništa bolje nego kad nego zine kad te vidi i to je činjenično stanje. Danas me sestra nije prepoznala, dotle smo došli... A da ne pominjem da svaki put kada se pogledaš u ogledalo si u fazonu 'Oooouuuu, haaaaj, ko si ti?'. 


E sad, ako si kosoholičar kao moja malenkost over here, jer se ja farbam konstantno, onda moraš da razviješ određenu rutinu koja će kosu da ti održava živom, inače će sva ta hemija da je kokne posle mesec dana. Kod mene se svi živi čude kada skontaju da je meni kosa zapravo zdrava, imajući u vidu šta joj sve radim. E sad, moje tajna je jedno jedino i neponovljivo: 
Koskosovo ulje
Navukla sam gomilu drugarica sada na njega, jer ostavlja kosu savršenom. Ukoliko imate farbanu kosu, još bolje blajhanu ili vam je samo generalno jednom dlakom u grobu, onda je ovo čudo prava stvar za vas. Ono što ja radim je to da natopim kosu makar jednom nedeljno sa njim (mada ja tu dodam malo i čičkovo i arganovo, a kažu i maslinovo da je dobro, tako da šta god da imate poslužiće), prespavam i operem je ujutru. Ne, ne ostaje masna kosa ako se lepo ispere, da, utrljava se i u koren, ništa neće da vam fali. 
Naravno ne zaboravljajte maske i regeneratore, i ako imate farbanu kosu izbegavajte šampone protiv peruti, oni brzo ispiraju boju. 

E sad bi redno bilo da vam pokažem svoju belost kose. Čisto radi poređenja, evo vam random slika sa instagrama sa mojom prošlom kosom. 


And here is this blondie now: 


AU JA SAM PLAVA. 
TO PONAVLJAM CEO BOŽJI DAN I I DALJE MI JE TAKO NEREALNO. 
Inače sam na donjoj slici u svom omiljenom košarkaškom dresu, kao potpuno random krindž informacija, ali mi je stvarno nedostajao jer se mukica pogubio negde u ormaru, pa sam ga našla skoro i sad sam srećna. 

------------------------------------------------------------------------------
Pa, eto, ovaj post je izuzetno besmislen, ali morala sam da obeležim nekako ovo, tako da da.

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Iskreno, super ti stoji plava kosa, baš mi se sviđa, posebno s tim ludačkim makeupom *o* mislim da bi nam trebala nekada napisati post o tome kako radiš te ludačko dobro makeupe

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. OMG NE LIČIŠ NA SEBE! Ne mogu da te prepoznam... samo to imam da kažem. :D

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/06/sta-sam-ponela-na-put-1.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu