30 days writing challenge (part 2) - My favorite songs at the moment #7

Ovo je prilično dobra tema za post.  Okej pomenula sam svoju Eminem fazu trenutno, tako da nećete da me krivite ako lista bude presaturisana Eminovim starim pesmama. Okej, neće da bude, staviću top dve, trudim se da ne proganjam ljude svojim opsesijama. 

1. Eminem - Without me 


Ovo mi je pored 'Slim Shady' definitivno omiljena njegova pesma. Pa kad gospoding čovek kaže "This looks like a job for me" i "It would me so empty without me." ja sam automatski u fazonu "DA OVO JESTE POSAO ZA MENE I DA BILO BI PRAZNO ZA MENE, MA NAJJAČA SAM BRE.". Hajp pesma na maks, makes me happy. 

2. Eminem - My Fault


Ova pesma mi je užasno zanimljiva jer je kao pričica, a.k.a. Eminem sve vreme opisuje hronološki situaciju kako se njegova drugarica (or potential hook up) predozirala nečim što joj je on dao i sad je on kriv što ona umire. Iskreno, prezarazan ritam, vrlo vajbi, a i totalno te unese u priču. Obožavam njegove tekstove. 

3. Olivia Rodrigo - Bad Idea Right?


Ovu žensku ja ič ne gotivim, ali celu ovu pesmu sam zavolela zbog jedne jedine rečenice. I sada je vrištim dok se tuširam jer rilejt najveći mogući na jednu jebenu rečenicu. Tako da neka bude na listi, I don't mind. 

4. Relja - Fatalna


Auuu, koliko sam ja bila navučena na ovu pesmu. Pa u jednom trenutku ja sam samo nju na repeatu slušala. Ako treba pet puta za redom dok idem gradom i ne dođem do svoje destinacije. Krek li ima u ovoj pesmi, ne kapiram? Sad me popušta faza, ali ono, i dalje je favorit atm. 

-------------------------------------------------------------

- 30 DAYS SONG CHALLENGE -

A song to listen to while driving

Breskvica - Leptir


Zapravo nikad ne bih rekla da će ova pesma da se nađe kao moj odgovor na bilo šta, jer nisam toliko u Breskvica fazonu, ali ovo je pesma koja me automatski podseća na jedan period ove godine gde sam mnogo vremena provela u kolima uz ovu pesmu, jer je drug imao svoju Breskva fazu. Tako da nostalgija. 


Do sutra, 
-Nina



Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu