30 days writing challenge (part 2) - My favorite quotes #9

Zamislite jak smeh na početku ovog posta jer sam pročitala post na istu ovu temu koji sam pisala pre pet godina - click here ako te zanima - i to je možda najgrandži tinejdž tumblr wannabe izbor quoteova ikad. Ja kad sam edži. Again, imala sam 16 tad, tek napunjenih, tako da can't blame myself, baš sam bila textbook teenager. 

Dakle tema za danas: 

Omiljeni citati trenutno

Pišem trenutno jer uvek ostavljam prostor za promenu, jer volim. Postoji nekoliko rečenica kojima se vodim u mesecu septebru or that made me feel something, tako da ću samo da ih izdeklamujem, feel free to get inspired ako vas neka bude radila, no pressure. 

1."She remembered who she was and the game changed"

Okej, da, i ovo zvuči kao tumblr rečenica iz 2013te (možda i jeste, not that I know) i prvi put kada sam je spazila bila je neka 2015-16 godina mislim. Ubacila sam je u neku od tadašnjih knjiga koje sam pisala, toga se sećam. Ali ovo je prvi put da se moj život actually rilejtuje sa svakom rečju u ovoj rečenici, tako da ide na listu. 

2. "Don't get distracted now, the hardest part is over"

Ovo je samo daily reminder to keep my eyes on the road. 

3. "Sure, it might not work out... But what if it does?"

Moja omiljena rečenica Amber Scholl, jer šta ako je jedno užasno pitanje koje može da te proganja ako si overhinker. Ali umesto da kenjaš 'Šta ako ne uspe' kenjaj 'ŠTA AKO USPE'? Jer oba su just as valid, drugo te samo čini srećnijom i daje ti nadu, so you might as well take it.

4. "Stop waiting to be who you already are"

Provela sam previše vremena čekajući stvari. E nećeš ga vala, tvoj život je i ovo što se dešava sad, nema potrebe da čekaš da nešto bude bolje ili drugačije. Do what you can now. All we have is now...

5."Dance first, think later, that's the natural order"

No explanation is needed. 

6. "Do what scares you until it doesn't"

E ovo kao da je izašlo iz 15-16yo me, koja je addicted od izlaženja iz zone komfora. Vremenom shvatiš da većina tvojih strahova nisu toliko bad, samo ih u glavi napumpaš beskonačno. I jedno rešenje je da se suočiš sa njima dok samo prekinu da budu strahovi. 

7. "I trust the divine timing"

Ponavljam ovo svom nestrpljivom dupetu svaki dan.

8. "The only way out is trough"

Ima nečeg powerful u toj rečenici. Baš mi je zagolicala mozak kada sam je pročitala prvi put. 

9. "Be stronger than your feelings"

I can proudly say that I'm slowly becoming that. 


30 DAYS SONG CHALLENGE

-A song that makes you happy-

Sofi Tukker - Feeling good


Generalno sam veliki fan soundtracka iz ovog filma već godinama, iako sam film prvi put tek odgledala pre tipa mesec dana. Ali pesme su jaaako powerful, a ova mi je konkretno nekako pesma za manifestovanje. Baš vajbi.

Do sledećeg puta,
-Nina



Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu