30 days writing challenge (part 2) - Places you wanna visit #5

Au, zamalo da zaboravim na post danas. Okej, okej, zamajala sam se. Ali je bio najs alone dan. Pola dana sam proučavala numerički tarot, koji sam dobila za rođendan tako da mi je to bilo beskrajno zanimljivo. Gledanje u tarot je savršen hobi to pick up during fall, a s obzirom da jesen kreće vrlo uskoro, ja bih rekla da je taman. 
Današnja tema mi je kinda dosadna, neću da lažem. Ali it is what it is. 

Mesta koja želiš da posetiš 

E pa sad. Nemam ti ja finansijski kapacitet, sine, da posetim bilo šta van granica Srbije trenutno, pa me to malko ujeda za srce. Uuuu, znam. Pisaću o mestima koja me podsećaju na jesen, koja sam videla u Fall prep videima koji su mi išli in the backround dok sam radila knjigu standarda malopre. Taman si napravim listicu mesta za posetiti, kada zapravo budem imala para nekog sudbonosnog oktobra. 

Salem, Masačusets

Opa. Kako mi ovo nikada nije bilo na to visit listi? Ja, kao giganski fan Halloween-a, jeseni etc, nikada da ne maštam da posetim Salem? A svoju hipotetičku crnu mačku bih nazvala Salem. Sram me bilo. 
Okej, postoji nešto u Salemu što se zove The Witchery gde postoje različite veštičije aktivnosti, počevši od čitanja tarota (kako sam beše počela ovaj post? Jes, it's perfect for me), zatim nešto što se zove Moon Witch Theatre (Okay, but how cool does that sound?), čije slike izgledaju kul, postoji book binding workshop, što deluje jako kul takođe.


Wynotts wands je mesto gde se prodaju štapovi iz Hari Potera, tako da zna se da to ne bih ni mrtva propustila. Generalno, postoji gomila kjut Halloween, withcy prodavnica. Plus postoji bioskop koji pušta stare jezive filmove noću - KOLIKO KUL JE TO PITAM. 


Postoji i gomila tura gde pričaju priče o duhovima i o istoriji Salema, tako da bih uživala u tome. Čoveče, Salem deluje kao najzanimljivije mesto na svetu kada je jesen. 

---------------------------------------------------------------------

- 30 Days Song Challenge -

A Song That Needs To Be Played LOUD

Bon Jovi - You Give Love A Bad Name

Ne mogu da vam objasnim u kojoj količini sam ovom pesmom drogirala sve koji su imali tu sreću da bleje sa mnom zimus. Apsolutno najjača pesma na svetu, ruke dole. To je prva pesma na Barnijevoj Get Psyched plejlisti, odnosno miksu, iz How I Met Your Mother:


E da, ovo nema veze ni sa čim, ali sam previše hepi zbog toga da ne pomenem - POSEDUJEM BRO CODE i HIMYM. To mi je omiljena serija od kad sam imala 11 godina, i sada konačno imam fizičku kopiju jedne od najvažnijih knjiga iz te serije. Mini storitajm: Pre nekoliko meseci sedimo drug i ja na faksu i pričamo o toj seriji jer on samo što je počeo da je gleda i ja mu kažem da zapravo mogu da se kupe Bro code i Playbook, kao deo merch-a serije. I mi krenemo da guglamo cene i ostalo, i u tom trenutku naš drug prolazi iza nas i kaže 'A pa ja imam to.'. I ja piš u gaće. Na kraju ispadne da njegov brat u Kanadi ima zapravo fizičku kopiju, koju mi je doneo kada je dolazio pre mesec, dva, tako da sada da knjiga ponosno stoji na mojoj polici. 

------------------------------------------------------------------

Ako je nešto proizašlo iz ovog posta, osim hajpovanja uz Bon Jovi, to je moja želja za Halloween stvarima, tako da ću u narednim postovima da se gde god mi se ukaže prilika da provučem jesenji vajb. Just a heads up. 

Do sutra, 

-Nina

Коментари

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu