30 days writing challenge (part 2) - Top 3 pet peeves #3

Mislim da sam bila mnogo više nadrkana kada sam bila klinka nego sad, not gonna lie. Trebalo mi je definitvno neko vreme da provalim koje stvari me trenutno nerviraju, ali I came up with some sort of a list I guess. 

Okej, temu ovog posta sam ti ja pre pet godina prevela ovako:

Top tri stvari koje ljudi rade od kojih ti dođe oči da si iskopaš

1. Kada mi neko priča svašta iza leđa, a u facu me obožava

Ne mogu da kažem da me naručito nervira, ali ako saznam da si mi kenjao iza leđa, a kad pričamo smo super, liče, završio si svoju karijeru kod mene. 

2. Toplo-hladno ponašanje

Onako, bez solidnog razloga. Nego si malo 'oće kaki, malo neće kaki (obožavala sam tu rečenicu kada je rekla moja kuma za svog bivšeg dečka). 

3. Ignorisanje

Auuu, kada me neko sinuje u facu. Ali ne iz zajebancije, nego mrtav ozbiljan. Apsolutno previše iritantno. 

                                        -------------------------------------------------------------

- 30 DAYS SONG CHALLENGE -

A Song That Reminds You Of Summer 

Relja - Fatalna


Iskreno, ovo mi je možda bilo najgore leto od kad pamtim, ali me je ova pesma s vremena na vreme činila srećnom. 

-----------------------------------------------------------

Jedva čekam da na tenane napišem sutrašnji post, jer sam ovaj i onaj juče zbrzala jer nisam imala vremena, pošto, jelte, rođendanski vikend :)

Do sutra, 

-Nina

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu