30 days writing challenge (part 2) - Something somebody told me that I'll never forget #2

Da li je moguće da sam prošli put kada sam radila ovaj čelendž shamelessly izmenila ne jednu, nego dve teme jedna za drugom? Okej, prihvatam, izmeniću ponovo. Tada sam umesto nečega deep i meaningful što mi je neko rekao, napravila selekciju odvala ljudi iz mog života. 

Dakle današnja tema: 

Nešto što mi je neko rekao što nikada neću da zaboravim

1. Kupio sam velike makaze, sad sam spreman za velike stvari.

2. Da imam dlake naježio bih se.

3. To zvuči kao moj pokojni deda koji se bacio u sneg i pravio mrtav da testira babinu ljubav. 

4. Znate kako kažu, ko prvi njemu pecivo. 

5. Sviđala su ti se ova dva odrona od života i ja?

6. I šta ako se gledamo ceo život? I otpadnu mi oči. Ništa, uzmem ih sa poda i nastavim dalje. 

7. Nemoj da skačeš sa litice jer nije trambolina ispod nego je bara. 

8. Nina, ne moraš da ložiš vatru svaki dan, nije toliko hladno. (metafora) (+ isprepadan look u očima)

9. Bože, moja baba je imala seks pre mene, šok. 

10. Jao, kako te lepo ošišala. Odličan si. Daj da ugasim svetlo da te ne gledamo. 

11. Napiši mu 'Odjebi od našeg porodičnog stabla'. 

12. Idem u Veneciju. (ode u wc)

13. Tebe treba snimiti i puštati kao lek protiv prehlade. (moj tata mojoj mami)


Naravno, izabrala sam ih 13, jer mi je to omiljeni broj. Iskreno, umirala sam od smeha dok sam se prisećala svega ovoga, ali prilično sam sigurna da su ove rečenice samo meni smešne. Svakako, mnogo bolje odvale nego pre pet godina. 

-------------------------------------------------------------

- 30 DAYS SONG CHALLENGE -

A Song With A Number In The Title

Bruno Mars - 777

A bila bi forica da punim danas 22, pa da stavim 22 od Tejlor Svift, ali punim 21. Bezveze. Svakako, može Bruno Mars, ovaj album sam obožavala u proleće 2022., tako da taman. Plus angel numbers, ovo ono (just go with it). 

                                           -------------------------------------------------------------

Ovo je bio jedan brzinski post da baš ne fejlujem drugog dana, ali pošto mi je rođendan imam još sto drugih stvari da odradim. 

Do sutra, 

-Nina

Коментари

  1. Sretan rođendan i sve najbolje.
    Super su mi te neke smiješne izreke koje nam ostanu za cijeli život.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Nina presretan sam što si se vratila na blog, dobrodošla nazad! :) Sviđaju mi se ove izreke, dala si mi ideju da i ja nešto slično napišem, neke izreke što neću zaboraviti. Devetka mi je simpatična hahaha, mislim se haha, vrlo važno kad je baba imala seks, prije su se i ženili sa 16. Sretan ti rođendan od srca, zdrava i sretna bila! :))) <3

    4lek.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu