30 days writing challenge (part 2) - Something I struggle with #8

Uhhhh, dobar tajming za temu, neću da lažem. Pored ova dva čelendža za septembar, radim i 30 Days Shadow Work Challenge, koji mi možda psihički najviše pomaže, jer sam izabrala trideset pitanja o sebi i svojoj prošlosti na koja odgovaram svaki dan. Danas sam razmišljala o tome na koji način sam samodestruktivna. Tako da je ovo dobra tema za danas. 

Nešto sa čime se borim

Najcrnje je što kada sam pisala post na ovu temu pre nekoliko godina, pisala sam o overthinkovanju i osećanjima. Well - some things never change. Aktivno radim na samokontroli, pozitivnom razmišljanju i generalno sebi već 27 dana (da, brojim), tako da je ovo o čemu ću da pišem sada uveliko u procesu rešavanja. 

Dakle, ako sam mislila 2018-te kada sam pisala prvi post na ovu temu da imam problem sa overthinkovanjem - sada bi se ta verzija mene šlogirala. Stvari su prešle na potpuno novi nivo kada sam upala u dugogodišnju vezu sa šesnaest godina, a iskustvo kao to te apsolutno poremeti. Ljudi ne pričaju toliko često o down sides ulaženja u ozbiljnu vezu kada si mali, a the biggest one je to što rasteš paralelno sa osobom prema kojoj imaš ludo jaka osećanja sa kojima se susrećeš prvi put. I to za sobom ostavi posledice. Insecurities, becoming co-dependent, anxious attachment style, feeling lonely (ironic, isn't it?). Stvar je u tome da su veze prikazane mnogo naivno u današnjim medijima, i jedva zagrebu površinu čitavog haosa koji nose sa sobom.

Ne bih danas promenila ništa što sam uradila do sada. Ne kajem se, radila sam najbolje što sam umela tada. I don't hold grudges against myself, I think they're pointless. Jer sve je to deo odrastanja. Imala sam dosta uspona i padova na putu dolaženja do tog stava. Mesecima sebi nisam mogla da oprostim neke stvari. Ali tek poslenjih par nedelja ozbiljno razmišljam o sebi i radim retrospektivu svega što sam uradila do sada i postajem sve svesnija sebe. 

Život se rapindno menja stalno, and can be really shitty sometimes. Don't be too hard on yourself. 

-------------------------------------------------------------

- 30 DAYS SONG CHALLENGE -

A song about drugs and alcohol

Eminem - My Fault 


Sad će da bude Nina-ponavljačica pesama, jer sam bukvalno juče stavila ovu pesmu u post, ali - ALI - mi je prva pala na pamet kada sam pročitala da je potrebna pesma o drogi i alkoholu. A burazer bukvalno peva o tome kako se ženska predozirala. Plus, pesma me beskrajno podseća na seriju Malcom in the middle, iz nekog, meni nepoznatog, razloga.

Do sutra, 

-Nina

Коментари

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu