31 Days Writing Challenge// 10 weird facts about you #4

Rekla bih da je simbolično što sam se vanzemaljski suzdržavala da ne poslušam ceo Holsin 'Badlands' album još u januaru, kada sam prvi put čula moj sadašnji omiljeni album 'Hopeless Fountain Kingdom', nego sam čekala do decembra, jer sam se vodila time da mi je godina počela sa Holsi i trebala bi da se završi njom. 
I mogu vam reći, IT WAS WORTH IT. Imam već nekoliko opičenih favorita na ovom albumu i jedva čekam da napravim rezime svih 12 albuma iz ove godine, na kraju meseca. 

A sad, tema.. 

//10 čudnih stvari o tebi / 

Pre jedno godinu dana radila sam nešto na ovu foru. Zašto se osećam kao da sam pisala to sa 13 godina, a ne 15? It's just... weird feeling. Ne znam kako da objasnim. Svejedno.. da se ne bih ponavljala, trudiću se da iskopam stvari iz malog mozga. 


1. Koliko god me plašila ta činjenica, volela bih nekada da uradim nešto ilegalno. Pustite me da pojasnim, čisto da ne pomislite da sam psihopata. Mislila sam na stvari kao krađu auta, upadanje u sred noći na gradski bazen, sprejanje grafita po skupštini.. shit like that. Ništa što će da povredi bilo koga, već samo glupa, beznačajna sranja

2. Želim da imam cimere jednog dana

3. Mislim da se nikad ne bih preselila u Beograd za stalno, ali volela bih tamo da živim na nekoliko meseci recimo. Ne znam zašto, ali svake godine sve više krećem da se osećam tamo kao kod kuće... Čudno je objasniti

4. Kada bi mi neko dao 1.000.000 dolara prvo što bih kupile bile bi karte za koncert

5. Jedna od najvećih želja mi je da vozim plavi džip terenac, sa kojim mogu da idem na putovanja sa prijateljima


6. Iako obožavam da pevam, kada bi mi neko ponudio da snimim pesmu iste sekunde bih ga odbila, jer znam da zvučim užasno, a autotjun u srpskim pesmama mi ide na bubrege i povraća mi se od njega

7. Najveća želja, kada završim srednju školu mi je da proputujem svet (toliko otrcano, believe me, I know)

8. Kada bih u ovom trenutku mogla da biram bilo šta za Novu godinu, poželela bih samo gramofon i nekoliko ploča, po mogućstvu moje omiljene albume na njima, neki fini Božićni miks i nešto od Dina Martina ili Frenka Sinatre

9. Između karijere i porodice, uvek bih izabrala porodicu

10. Kod prijatelja mi nije bitan kvantitet, već kvalitet, i u ovom trenutku mogu da kažem da imam možda 6-7 pravih prijatelja 


Koliko volim ovu 'Badlands' estetiku majko mila. Mislim da ću sledećih mesec dana da živim za ovaj album. 

//////////////////////////////////////////////////////
31 Days Song Challenge 
Song from your favorite album


Ova mi je prva izašla na yt, ali potpuno je nebitno jer o-b-o-ž-a-v-a-m svaku pesmu sa ovog albuma. Bukvalno nema izuzetaka. Podsećaju me na fenomenalan januar ove godine, tekstovi su genijalni, ritam... ovaj album kod mene izaziva nostalgična i stvarno jaka osećanja. I prestaću da patetišem sad, ne sekirajte se. 

///////////////////////////////////////////////////////////

Okej, za sada favorizujem 'Castle' 'New Americana' i 'Strange Love', ne računajući 'Colors' i 'Ghost' koje obožavam od ranije. E tako.. 

Do sutra!
 N.

Коментари

  1. Usudiću se da ti napišem: Ludaaačooo :D
    Znači, ne da si me nasmijala nego ovo nijkako nije humano sa tvoje strane. Obožavam tvoje postove i ne znam kako sam mogla da se odreknem bloga i živim bez ove tvoje pozitivne energije. Nikada se ne mijenjaj ma šta ti život priredio :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajojjjj hvala ti mnogo na ovom komentaruu ❤. Znas kako sam ciknula kad sam ga procitala. Ulepsala si mi dan ❤❤😊

      Избриши
  2. Ajmeee da! Ja bih isto radila te ilegalne stvari, baš sam danas razmišljala kako bi bilo fora da radim grafite i onda si me ti iznenadila ovime :) Divan post!

    NOVI POST -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Ilegalne stvari-da!Ali nikad ne bih ukrala kola,ne posle Južnog vetra.Sad kapiram kakve smo mi generacije.
    Predobar post Nina!
    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A pa ja sam za to bila inspirisana pesmom 'These moments' Hey Violeta, ali kad se setim 'Juznog vetra'.. mozda si ti i u pravu, znas...

      Избриши
  4. Ja sam u šoku, samo ću toliko reći. :D

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/teme-blogmasa-blogmas-3.html

    ОдговориИзбриши
  5. Post je predobar i jako mi se dopada. Inače, i ja bih se možda odlučila za crtanje grafita. A putovanje svijetom se podrazumijeva. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ovo je genijalnoooo 👌 A sto se ilegalnih stvari tice, ajde sve ali auto nikad ne bih ukrala. Ne zbog Juznog vetra, kao sto Krstina kaze, nego je to za mene svetinja 😂
    Znaci obozavam te sto si ovako luda ❤❤😊

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Kao da citam cinjenicu o sebi, u ovoj stavci : kupila bih karte za koncert, dobra si majke mi, jako sam se nasmejala, i procitala bas zanimljivih stvari, e ovaj post mi je popravio dan :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Hahahahaha,jako interesantan post! Pronalazim se u nekim stvarima,kao za ovo ilegalno. 😜

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu