current style inspiration

Kako nisam kreativna sa ovim naslovom, pa to je čudo jedno. Ali realno, šta sam mogla da napišem? 'Style inspo za predstojeći period?' 'Random komadi odeće kojima sam opsednuta u poslednje vreme?'. Nemam pojma. Batali. 

Izvalila sam kako mi se nekako stil i ukus menja stvarno mnogo u roku od samo par meseci. Do sada sam radila već dva posta koji su manje-više na ovu foru i realno jeste sve to na nekoj kežual - idfc - baggy osnovi, ali ipak se razlikuje. Čekajte da probam da ih nađem, pa da možete da uporedite i vidite na šta mislim. 
  1. Post - 21. oktobar 2017.
  2. Post - 19. septembar 2018.
E sad, mene neko da pita 'Ribo, u kom si fazonu?' ja života mi ne bih znala šta da mu kažem. Mislim, slike koje ćete da vidite nisu kao rezime mog stila ili koji već đavo. To su samo neke random stvari koje mi pomute mozak kada ih vidim u nekoj radnji. No, da počnemo, jer ja mogu ovako do prekosutra. 

Šljampave teksas jakne


U prošlom postu na ovaj fazon sam pisala kako sam opsednuta svim vrstama jakni. Which is sitll tru by the way, ali trenutno mi dominiraju baggy teksas jakne, kakve je nosio moj ćale kad je tripovao neko ludilo sa 18 godina i moj deda dok je radio na gradilištu. I tako sam ti ja pet dana u Beogradu sanjala jednu Waikiki jaknu, koja je, osim begi i teksas momenta, još i iscepana. Molim lepo, život. I na kraju nisam stigla da je kupim dok sam bila tamo, ali sam je zato pazarila odmah čim sam se vratila, jer.. da li je potrebno objašnjavati? I sad jedva čeeeekam lepšle vreme da bih je nosila na miru. 

sHoES


Starke u novoj boji? Kakvo iznenađenje, tAkO sI OrigINAlnA, nInA. Da, okej, imam (minut za brojanje) šest pari starki trenutno. Dobro, jasno mi je. ALI NEMAM ŽUTE. A žuta mi je omiljena boja. 
...
Idemo dalje. 
Ove druge čizme, well, ne baš te, ali na tu foru, sam videla u H&M-u pre neki dan i ostala zabezeknuta koliko su slatke. I tako, dobila sam izgovor doduše da ih kupim, jer je uskoro prvi rođendan nekom klincu iz komšiluka, tako da, da. 

Majice sa printovima i prugaste bluze


Ukombinovane ili ne, ja ove dve stvarčice obožavam. Prvo, bluze sa prugicama izgledaju fenomenalno sa jednim iscepanim mom jeans-om koji sam kupila pre neki dan (posle dve godine nekupovanja farmerki.. stvarno nemam opravdanje za to). E sad, ja mogu da nataknem begi grafik majicu na to, izgledaće opet kjut i onako vintidž, na šta sam počela da se ložim u skorije vreme iz ne znam kog razloga. 

Boyfriend, mom, baggy farke


Ovo vala nikad ne izlazi iz mog ormara, jer ja se bez iscepanih farki ne osećam kao ja. Trenutno sam potpuno opsednuta šljampavim džinsom sa visokim strukom i razvaljenim nogavicama. Pazite kada jedva čekam da se uvučem u njih za dva sata, kada se izvučem iz pidžama i nakanem se da izađem iz kuće. Ehh, opsešn iz rial. Samo što bi trebalo da pročačkam još malo po prodavnicama farmerica u potrazi za nekim koje nisu od plavog teksasa, da bih mogla češće da nosim onu jaknu o kojoj sam vam pisala malopre. Fora je što ja ne volim da mešam dve vrste teksasa. Ne dopada mi se kako to izgleda uopšte. Svejedno.. muke moje sa farmericama vas ne zanimaju. Idemo dalje. 

Nova kosaaaa  


Ahhh, yissss. Ako znate kako izgledam, vrlo verovatno je prva stvar koju ste primetili moja tirkizna kosa. A ako pratite moj blog neki duži period, onda se sećate posta o farbanju prvi put u ljubičasto. U međuvremenu sam promenila tako par bojica, ali sada, kada me je moja voljena blu smorila, odlučila sam da pređem na nešto novo. I tako ti ja juče provedem sat vremena na Pinterestu, u potrazi za inspiracijom. Jao, ljudi, vi ne znate koliko je to dobar osećaj kada imate potpunu slobodu izbora za sledeću boju kose. Divno. Sve u svemu, zamalo da završim crvena, jer.... Rijana od pre pet godina je kriva. Ali onda sam skontala da je to em teško za održavanje, em nikad ne bih mogla da se vratim u svoju boju dok mi kosa ne izraste. Tako da je izbor pao na sivu. Još uvek nije konačna odluka, ali sam prilično postala opsednuta ovom miš sivom bojom.. predivnoća. 

------------------------------------------------

Au, sine, al' sam se ja raspisala. Kao da je to nešto novo... 
Sve u svemu, ljudići moji, kako ste mi? Čime ste vi opsednuti u poslednje vreme? O, i šta mislite o kosi? Da li imate neku drugu ideju? Da li bih možda trebala da napravim ceo post o kosi? Svejedno hoću vrlo verovatno, jer mi treba neki tako hair inspo pregled svega što mi je u glavi trenutno. 

Pa.. do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ove jaknice, kako si ih ti nazvala {ljampave teksas jakne, su vrh mog života. Trenutno imam samo jednu takvu jaknu, koja je svetle braon boje, ali planiram da kupim i teksasnu. Sjajan post, svaka čast.

    Novi post je na mom blogu. Ako imaš vremena, pogledaj: Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  2. Siva kosa je s a v r š e n s t v o. 👌😍 I generalno ovi tvoji postovi uvek budu savršenstvo jer imaš mnogo dobar stil 👌

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Opaa, ti si totalno originalan. Rispekt. Za kosu podrzavaaam, jer obozavam plavu kosu (cak iako ocajnicki pokusavam da se izvučem sad iz tirkizne. Nema to veze sa bojom, nego mojom tendencijom da se smorim brzo. Hvala na komentaruu ❤

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu