Let's talk.. *numero due*

hEloU tHeRe. Pročitajte to kako vam je volja, ali u mojim mislima je izrečeno Đumbirkinim glasom. (@djumbir na Instagramu, a.k.a. najbolja šminkerka na ovim prostorima, konkurencije bez)
Pa, pilići, zdravo. Svaki put kada napravim malo veću pauzu, kao sad od dve nedelje, nekako imam potrebu da se vratim sa ovakvim random postovima. Tako da nastavljamo ovu rubriku, čiji ni naslov nema smisla, jer ovde ja pišem postove, vi ih čitate, a onda vi pišete komentare, a ja ih čitam, dakle 'talking' prilično ne postoji, ali nikog zapravo nije briga, jelda? 
Elem, čekajte da bacim pogled na prošli post iz ove rubrike, koji je od.. momenat.. 20.-og februara (hErE), čisto da vidim čime sam se bavila tada. A okej, got it. 

Billie Eilish 


Pa možemo početi onda od Bili Ajliš. 
Sećam se da sam pisala o njoj pre nekog vremena, kada sam bila fascinirana njenom ličnošću, bez da sam se mnogo bavila njenom muzikom. Međutim, krajem prošlog meseca izašao joj je novi album 'When we all fall asleep, where do we go?'. A kako sam ja ionako bila u potrazi za albumom za april, skinula sam celu stvar na telefon i krenula da ga preslušavam. Definitivno je drugačija od svega što sam slušala do sad. Album mi se za sad stvarno dopada, bez obzira što su sve pesme manje više na istu foru. 

Još jedna stvar. Naišla sam juče na ovaj video: 


I kada sam videla ovaj komenar skontala sam jednu čudnu stvar: 


Bili i ja se u većini slučajeva mečujemo sa bojom kose. Prvo smo obe imale lila kosu (to je onaj period kada sam još mislila da je Bili Ajliš muško), pa plavu (e tada sam saznala za nju, i bilo mi je mnogo jako što smo imale istu boju kose) i sad ona ima belo-sivu, a ja se trudim očajnički da izvučem to (što nema nikakve veze sa njom, nisam fangirl ili bilo šta, samo je puka slučajnost).

Supernatural
(moja kolekcija na Pinterestu posvećena ovoj seriji, koja, kao i Šerlok pre nje, prevazilazi sve granice normalnost)

Ahh.. yis. Supernatural. Kada sam pisala ovaj post prošlog puta bila sam na kraju druge sezone i rekla sam da ću da vam se javim oko 6.-7., jer ću, jelte, biti iole kompetentnija da pišem na ovu temu, jer serija ima 15 sezona. 
Dakle, ona bebica od pre 46 dana, koja je gledala drugu sezonu, nije imala pojma kakav pakao joj se sprema sa ovom serijom. Sada sam na kraju sedme sezone i.. oh boi. 


Pa idemo ovako. Za početak, kada jednom uđeš, ne možeš da izađeš. Drugim rečima, ne počinjite da gledate 'Supernatural' ako ne planirate da 50% vašeg života postane posvećeno Semu, Dinu, Kasu, Bobiju and so onJer, pilići, ovo nije gledanje serije, ovo je način života. Više nećete moći istim očima da gledate kamenu so, pentagrame, auto '67 Chevy Impala, Raj, Pakao, Anđele, Demone, reči 'Bitch', 'Jerk', 'Idjits', 'Balls', sumpor, karirane košulje, kožne jakne, kasete, pesmu 'Carry on wayward son' i tako dalje . Upozoreni ste
Takođe svi vaši prijatelji znaće ko su Sem i Din Vinčester, kao i čitavu radnju serije, bez obzira da li je gledaju ili ne. I isplakaćete dušu svaki put kada počne season final epizoda, jer kreće sa 'Carry on my wayvard son'. I imaćete kolekciju na Pinteresu sa preko 400 pinova. Verujte mi, mimovi čine svaku seriju jedno 7 puta boljom. 


Ovo se dešava stvarno retko, ali ova serija je postala jedna od moje top tri omiljene serije. A rekoh dešava se retko, jer ja svoju omiljenu seriju vučem od 2013., tako da mi se ti all time favoriti jako teško menjaju. Takođe, drugarice koje su mi otkrile seriju su odgledale, bez i trunke preterivanja, preko 200 serija u životu, i pored svega toga kažu da ne postoji bolja od Supernaturala. 
A da, ako vas plaši to što ima 15 sezona: I mene je, stvarno. I zato sam mislila da neću da izdržim ni celu prvu. ALI. Kada jednom počneš da gledaš, ne možeš da staneš. Ključ je da prođeš prve dve sezone. Posle toga je nemoguće da se izbaviš, jer em što se vežeš za likove, em što se vežeš za priču, EM ŠTO JE OVO NAJZANIMLJIVIJA STVAR KOJA POSTOJI. Jer, bez zebancije, šta god vam padne na pamet, koje god stvorenje, koja god situacija, DESILO SE U SUPERNATURALU. Čak se i Supernatural desio u Supernaturalu (jednom su Sem i Din upali na set snimanja serije). Tako da je serija sve, samo nije dosadna. I zaustaviću se ovde. Ali zato-
SPREMITE SE DA VAS UDAVIM KADA SE SERIJA ZAVRŠI-

Novi dizajn bloga


Malopre sam promenila onaj dizajn, koji mi je postao stvarno dosadan. Ovaj je nekako retro inspirisan i kinda kjut. Tako da stoji tu dok me ne smori. U principu, nemam mnogo šta da dodam na ovo. 

ČEKAJ, ZAUSTAVITE SVE !!!111!!!!11

OMG NOVA HEY VIOLET MUZIKA KAKO SAM TO ZABORAVILA ????????


Prošle godine u ovo vreme sam otkrila bend Hey Violet, zahvaljujući mojoj dragoj Ani sa bloga 'Jednostavno Ana', kojoj sam doživotni dužnik zbog toga. I oni su mi od tada najomiljeniji mogući bend (pored Why Don't We). Možete samo da zamislite onda moju sreću kada sam videla da objavljuju novu muziku. Rina je na Instagram objavila pismo od ne znam koliko strana i cover njihove nove pesme, koja izlazi 12. aprila (podešen podsetnik na kalendaru (kao da mogu da zaboravim)). 


E sad, u tom trenuku kada sam saznala za novu muziku, mental health mi je bio u jako lošem stanju. To je nešto čime se bavim od početka godine, što ste možda primetili, jer se osećam kao da sam potpuno zapostavila sebe i samo.. pala. I možete da zamislite kako sam se osećala kada sam videla da je tema nove pesme self care
I dalje nisam sigurna šta radim sa svojim mozgom i šta se dešava, ali možda uskoro budem pisala ceo post o mental health-u. Volela bih da čujem vaša iskustva.

#######################
A da, htela sam i da vam ubacim trenutnu plejlistu. Sećam se da sam to ranije radila sa onom #pure_randomness rubrikom. 

Austin Mahone - Why Don't We (antipatičan dečko, ali pesma je boli glava)
Deep Purple - Smoke on the water (hvala Dinu što je uspavljivao dete ovom pesmom)
Kansas - Carry on wayward son (još jednom hvala Supernaturalu, zanemarićemo suze)
Why Don't We - I don't belong in this club (za spot sam preplakala)

#######################

I toliko. Znam, znam, kratak post kao i uvek. 
Živo me interesuje da li ljudi zapravo izdrže do kraja ili samo pogledaju slike i ubodu reči tu i tamo, čisto da znaju šta da iskomentarišu. Ne bih ih krivila mnogo da je tako, jer ja kada se raspišem, to sine mora da se odvoji vreme da bi se pročitalo. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Billie je fantastična devojka, stvarno me iznenađuje, doduše previše je mračna ali to je kod nje plus na neki način... Pustila sam sad par pesama exra su, sviđaju mi se.. Kakav utisak imaš o seriji Šerlok, što se mene tiče film me nije nešto oduševio kako sam se nadala...? Za Supernatural sam negde čula i mislila sam da možda počnem da gledam, al' me nešto nije privukla, sad, bez obzira na upozorenje, sledeća mi je na listi za gledanje! hahah Ok, prvi put čujem za Violet muziku? Pala s Marsa, ništa čudno... Iskreno nisam pročitala baš svaku reč pošto žurim, a interesovalo me o čemu si pisala. 😂😂

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno se slazem za Bili. Skroz je nekako drugacija. Sto se Serloka tice, imas jedno 100 verzija, ali ja najvise volim BBC-jevu. Imam ceo post o tome na blogu, ali skraceno, ta serija mi je u top tri omiljene. Stvarno je obozavam, a likovi su fantasticni. Film nisam gledala, ali posle ovog Serloka nemam zelju ni za jednim drugim. A Supernatural mi je takodje u top tri, jer je genijalna serija, neces se pokajati koju god da odgledas. I sto se Hey Violeta tice, ne sekiraj se hahah, nisu toliko popularni, ali def zasluzuju vecu kreditaciju, odlicni su. Hvala na citanjuu ❤😌

      Избриши
    2. Hvala na detaljnom odgovoru! ♥

      Избриши
  2. Zašto meni samo Bili ide na živce dok je svi obožavaju 😂 Ista stvar i sa kej popom. Nevrmajnd, dizajn mi sde mnogo sviđa, ove sličice sa strane su mi genijalne i mnogo dobro uklopljene. Što se Supernatural tiče, očekivano, nisam gledala, jer helou, 15 sezona. Da, znam šta si rekla povodom toga i zapravo je možda i odgledam ali kad prođe sva ova gužva jer sam trenutno bolesna, opet moram da kupim slušalice (jej) i trudim se da nadobijam petice do 21. aprila da me majka pusti na utakmicu jer misli da ću da se potepam tamo *zamisli ove emoudži što koluta očima, mrzi me da tražim*. Super post, kao i uvek ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. K-pop ni mene ne privlaci, ali njen novi album mi je bas simpatican. Drugaciji je od onih bejsik treseva (mada volim i njih da slusam). Ovo za petice, sounds like a plan hahaha. Srecnooo. Hvala na komentaruu ❤

      Избриши
  3. Volim Billie iako ne slušam njene pesme nešto baš preterano. Što se tiče Supernaturals već na početku me je odbilo to što ima 15 sezona, barem za sada. Možda je i pogledam tokom letnjeg perioda ali trenutno posle svih obaveza nemam preveliku želju da je odgledam. Sjajan post.

    Wonderland Vibes | Da li je blogosfera zaista propala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, mozda je to i bolje, jer kao sto sam napisala, kad jednom pocnes nemoguce je da prestanes. Hvala na citanjuu ❤😊

      Избриши
  4. I meni se u poslednje vreme svidja taj retro fazon, tako da mislim da cu se tom estetikom baviti ovog leta. Takodje hvala ti na lepim recima, drugaciji ljudi su zakon, sta nas briga hahaha. Znas da se radujem novom postu 😊😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu