30 days writing challenge (part 2) - 5 things that make me happy #1

 Liiii koliko dugo nisam videla ovo. 

Oke, I got excited. 

To je možda loš način da se počne post. Give me a break, nisam ovo radila tri godine.

Moj poslednji post datira iz juna 2020. Kao da je ceo život prošao u međuvremenu. U draftovima mi stoji stotinak postova koji su početi od tog famoznog poslednjeg posta i ni jedan nije objavljen, jer it just didn't feel right to post. Nemam ideju koliko je živa zapravo blogerska zajednica u trenutku dok ovo pišem i da li će neko da čita ovaj serijal postova koji sam isplanirala za septembar, ali svakako želim da pišem. E sad, postoji nekoliko razloga za to. Prvi je jer mi fali disciplina i čelendži, a sećam se koliko mi je bilo zabavno da imam obavezu svakog dana da pišem post na određenu temu. A drugi je jer je prošlo tačno pet godina od prošlog puta kada sam radila 30 days writing challenge. I baš je bio septembar. Sudbina, šta ćeš. Tad samo što sam napunila šesnaest, baš drugog dana čelendža, 2. septembra and my life turned up side down. And the shitshow never stopped. Zato sam dobila neku želju da se ovog meseca reflectujem na svoju staru sebe i uporedim kako mi je život izgledao pre pet godina i kako izgleda sada, tako što ću pisati na iste teme svakog dana trideset dana za redom. 

Za prvi post, te davne 2018. kliknite OVDE

Okej, this should be fun, right? 

5 stvari koje me čine srećnom trenutno

Naravno da sam odmah na početku morala nešto da izmenim pre pet godina. Dodala sam, jelte, trentutno umesto da pišem o stvarima uopšteno, što ću definitivno da uradim i sad, jer mi se više sviđa ta opcija. 

Disclamer: Ova lista neće direktno sadržati ljude u mom životu, jer they make me really happy tako da je dosadno da ih ubacim. 

1. Novopečena Eminem plejlista

Ako neko ko je čitao moj blog 2018.-te nekim čudom čita ovaj post sad pet godina kasnije, možda iz malog mozga može da izvadi informaciju da sam te godine svakog meseca slušala drugi album. To je, jelte, bio moj 12 albuma challenge. E sad, smorilo me je to sa albumima, pa sad biram the artist of the month. Razlog je jer na albumu koji izaberem uvek bude skipova, a ovako mogu da izaberem samo golden hitove određenog umetnika. E tako sam ti ja napravila svoju 'Slim' plejlistu gde sam izubacivala random pesme Eminema. A što Eminem? Tretnuno sam u reinventig myself fazi, a nikad nisam nešto bila u rep fazonu, so might as well. 

Trenutni favorit sa plejliste mi je Without me. Apsolutno ste mogli da me uhvatite u previše trenutaka u poslednje vreme kako se derem "THIS LOOK LIKE A JOB FOR ME SO EVERYBODY JUST FOLLOW ME CAUSE WE NEED A LITTLE CONTROVERY CAUSE IT FEELS SO EMPTY WITHOUT ME". Niko, ništa, samo ja kao vaš izabrani glas u glavi koji šapuće "GUESS WHO'S BACK.... BACK AGAIN." A najjače je što se zapravo rilejtujem sa tekstom. Rekoh vam, kao da je ceo život prošao od poslednjeg posta. 


2. Činjenica da ću da se istetoviram do kraja meseca

Who me?

Au kakav bi blam bio da to napišem a ustvari da se ne istetoviram. Evo mene bi sratmota bilo. Znači moram to da uradim (ovo je za moju mamu kada dođem kući istetovirana ). Znate li kako mi je palo na pamet da se tetoviram? Naravno da će da bude nešto totalno glupo i totalno u mom fazonu. Moje dvadesetogodišnje dupe zimus postane opsednutno One Direction-om. Znam. Ma sve znam. I da su se raspali pre sedam godina od trenutka moje opsesije. I da nemam petnaest godina nego dvadeset. I da ako je Larry bio real thing, defitivno više nije, stop obssesing over it (but i loved it so much IT WAS LOVE, KAREN). I da više nisu toliko hot koliko su bili. Ma sve mi je jasno. Ali ništa od toga mene nije sprečilo da poslušam sve njihove albume i odgledam dokumentarac, kao i snimke sa pola koncerata, posle čega mi tetovaže postanu ludo hot. I tako ti meni dune da se istetoviram. Rekla sam tad da ako me drži do leta, definitivno se tetoviram. Iiiii guess what, opsesija boj bendom koji se raspao pre osam godina me prošla, ali tetovaža thing sigurno nije. 

Imam jednu drugaricu sa faksa koja ima gomilu tetovaža, i rekla sam joj "Nasti, ja dolazim kod tebe u Pirot letos na koliko dana da pijemo koktele od 200 dinara  i da se tetoviramo.". Tako da trenutno traju pregovori za taj put. Moji me jedva sprečiše da ne pobegnem za svoj rođendan, ali dobro. 

3. The Big Bang Theory

Ma živa nisam ako ne stavim neku seriju na ovaj spisak. Trenutno mi je comfort serija TBBT, apsolutno mi je u top tri omiljena sit coma, pored How I Met Your Mother i Friends. Tako da joj se sa ljubavlju vraćam s vremena na vreme. Takođe, Peni je moj spirit animal, a sada mi je apsolutno presmešno što sam imala svoje Peni momente more times than I can count with my uni guy friends. That felt kinda nice, ngl. Sve u svemu, krenuo je septembar, tako da biram novu comfort seriju, ali TBBT je i dalje tu negde to make my day. 

4. Trips to faks

Jedan giganski apdejt od prethodnog posta three years ago je što sam 2021. upisala faks. Fun thing je što sam blog počela da pišem baš leto pre nego da sam pošla u srednju, a sada sam uveliko na faksu. Kada je ovaj čelendž bude završio, dva dana kasnije zvanično krećem u treću godinu FAKULTETA. INSANE. I da mi je neko pričao da će to otprilike biti najbolja odluka koju sam donela u životu. Jer ovaj fakultet, ovi ljudi koje sam upoznala... Ako me znate od ranije - znate koliko sam obožavala srednju. E PA FAKS JE BOLJI. Sada, kada sam spremala ispite u avgustu otišla sam sa društvom na faks kako bismo radili u ateljeu, i ja, burazeru, kao u Diznilend da sam ušla. Toliko sam bila srećna što opet vidim tu zgradu, te ljude, domare, kerove, klupice, stepenice, atelje... ma htela sam da crknem. 31. avgust mi je možda bio jedan od najboljih dana tog meseca, just fyi (da,da, bila sam na faksu tad). Tako da sam morala da stavim trips to faks na ovu listu. 

5. #NoZeroDays

E pazi sad. Rekoh gore da sam u procesu of reinventing myself. Verovatno ću o tome da pričam više at some point. ali jedna od stvari je bila da od 14. avgusta ove godine ne prođe ni jedan dan da ne uradim nešto pozitivno za sebe ili ne podsetim sebe koliko kidam. Na taj način se osećam kao da svaki dan vredi nešto. Danas je dan 19 u ovom poduhvatu i ne mogu da budem ponosnija na sebe koliko sam napredovala. Tako da je to uvek jedan hepi podsetnik how much power I hold. 


-------------------------------------------------------------

- 30 DAYS SONG CHALLENGE -

A Song With A Color In The Title

Taylor Swift - Red (Taylor's version)


LOVING HIM WAS RED. 

Odajemo odmah na početku počast gospođetini Tejlor, with Taylor's version of a song. Pored toga, crvena boja trenutno ima toliko ogromno, gigansko značenje za mene, tako da sam apsolutno morala da stavim ovu pesmu. Plus to mi je nova omiljena boja. Plus rilejt na jednu rečenicu u ovom tekstu. Plus Tejlor kao gospođa majka - volimo Tejlor u ovoj kući. 

-------------------------------------------------------------

Da, htela sam da budem autentična prethodnom putu kada sam radila čelendž, pa sam dodala i 30 days song challenge, sa istim pitanjima kao tada. 

Okej, ja samo da kažem da sam preuzbuđena, makar i niko živ ne čitao ovo, ali meni radi toliki hajp sada, da ne mogu da objasnim. Jedva čekam da pišem trideset dana.


Do sutra.

-Nina

Коментари

  1. Baš mi je toplo oko srca i srećna sam što si se vratila blogovanju. Kada sam krenula sa čitanjem posta, shvatila sam koliko si zapravo nedostajala. Pozitivna energija i poseban vajb koji nosiš u sebi se baš osjeti tokom čitanja posta i baš mi je drago da se odlično osjećaš. Uživala sam i obavezno ću ispratiti i naredne postove. 🥰

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu