30 days writing challenge (part 2) - Write about someone that inspires you #4

Uuuuuu, ovo je dobra tema. Volim što ideju nemam koje su teme dok zapravo ne dođe dan kada treba da pišem tekstove. Okej, poslednja dva posta su bila blah i u žurbi, tako da se sada iskupljujem definitivno, jer će ovaj da bude dužine Karenjine, ako mene pitaš, jer imam čak četiri osobe o kojima želim da pišem. 

Naravno, ukoliko vas zanima šta sam lupetala pre pet godina - OVDE imate post na ovu temu iz 2018. 

Dakle, još jednom, današnja tema je: 

                                  Piši o osobi koja te inspiriše

Well, osobama. 

Zapravo, pre nekoliko meseci sam već pisala o tome, ali fazon u nekom dokumentu u Wordu, samo kako bih mogla da presaberem svoje misli i zapravo skapiram zašto me baš te žene inspirišu. Dobro je, dakle, da imamo skripticu za post. 

1. Elle Woods 

We are starting off strong sa protagonistkinjom filma Legally Blonde. Inače jedan od mojih apsolutnih comfort filmova iz liste razloga, ali prvenstveno jer sam bajest prema plavušama. Iz nekog razloga, ja i kada sam se vratila u braon u jednom trenutku u četvrtoj godini, i dalje me je pogađala 'Drska ženo plava' od Željka Joksimovića. Što kaže moja bivša frizerka, jednom plava - uvek plava.

I skrenuh s teme. Good start. Pričamo, dakle, o Elle Woods. Ta gospođetina je pre svega unapollogetically herself. I kada su je svi potcenjivali i svi pričali da ne može, ona je bukvalno bila u fazonu 'HA - Watch me.' (pesma Watch me shine za vreme montaže gde ona uči je pure seratonin i moja go to pesma za teretanu kada dižem tegiće). Koliko mi je taj inat nešto što prepoznajem kod sebe, što obožavam. Kao da kada ti neko kaže da ne možeš, tebi merak pet puta više da ga uradiš. Takođe, kod nje obožavam što je šljokica. I koliko god da su svi oko nje sivi, ona ni sekunde nije prestala da sija. Divim joj se što nikada nije probala da bude nešto što nije, samo je dokazala ljudima za šta je sve sposobna. 

2. Amber Scholl

Ako nikada niste čuli za Amber, nema na čemu. U pitanju je jutjuberka, na koju inače teško da bih obratila pažnju, ali sam u jednom trenutku naišla na njen video Decorating my princess ballroom i rekoh - Molim...? Decorating your what? Gospođetina na apsolutno zavidnom nivou živi život u svakom smislu. I pritom ne mislim na količinu para koje ima, nego na to kako je došla do toga. Njen pogled na svet, to što vidi magiju u svemu je ono čemu težim svakog dana. Njena energija je toliko opojna i prosijava kroz ekran. Apsolutno sve preporuke za njen serijal Girls Guide to Life, način na koji ona razmišlja je toliko inspirišuć i empowering. Bukvalno sam pisala skriptice iz njenih videa u sveske da bih mogla da čitam svaki put kada imam nisko samopouzdanje momenat, they're that good. Takođe, sve preporuke za njene moodboard/vision board videe, imate iz zadnjih par godina na njenom kanalu i apsolutno kidaju. 

3. Fallon Carrington

Vraćamo se, jelte, na fiktivne ličnosti, a.k.a. jednu jedinu ženetinu Falon iz serije Dynasty. Ovde govorim o novijoj verziji serije, staru nisam gledala. 

Mislim da pored reči samopouzdanje u rečniku stoji njena slika. Njen vajb i energija su tako hooot. She radiates with power. Moć koju ima svojim samopouzdanjem i biznis duhom je ogromna. Ona je u fazonu - Ja da ja ne uspem ili ne budem tako fantastična bukvalno nije čak ni opcija. Hoda kao da poseduje ceo grad i svakog u tom gradu. Često kada imam low self-esteem kada idem negde, pitam sebe 'Kako bi Falon sada išla ovom ulicom', i čoveče koliko te to instantno promeni. 

4. Lorelai Gilmore

Lista nikako nije mogla da prođe bez Lorelai iz Gilmore GirlsNjen humor i pozitivna energija čine je tako jedinstvenom i nezaboravnom. Želim njen šarm i način na koji očarava ljude samo svojim postojanjem. Toliko je jaka i izgradila je svoj život ni iz čega. Zamisli da kroz sve to što je ona prošla ostaneš toliko babli i pozitivan. Deo Rorinog govora za kraj srednje u kojem je rekla: „Ispunila si našu kuću zabavom i ljubavlju, knjigama i muzikom.“ nekako it stuck with me, jer što više muzike čuješ, knjiga koje čitaš, filmova koje gledaš, više znaš, i ima više slojeva. Život je mnogo zabavniji kada je posut umetnošću, medijima i knjigama. I pronašla je načine da život učini mnogo posebnijim.


Probala sam da se ne raspišem mnogo. Ali bih za svaku od ovih žena imala još svašta nešto da dodam, jer sam oduševljena njima. Iskreno svaka zaslužuje poseban post.  

-------------------------------------------------------------

- 30 DAYS SONG CHALLENGE -

A Song That Reminds You of Someone You Yould Rather Forget

Sofia Mills - Coffee Breath


Trebalo mi je neko vreme da smislim pesmu koja odgovara ovoj temi i čak nisam ni sigurna da je ovo ta, ali ona mi definitivno daje bittersweet osećaj, jer me podeseća na period koji je bio savršen, koji znam da nikada neće da se vrati. Ne bih volela da zaboravim ni pesmu ni osobu na koju me podseća, mislim da je to prilično nemoguće at this point, ali mi je teško da je slušam. Probala sam sada, dok sam pisala post i samo sam rekla sebi 'Nope, gasi.'. 

--------------------------------------------------------------

Tolko vala od mene za danas. Ako mene pitate dan broj četiri je bio definitivno uspešan. Ukoliko neko zapravo čita ovo, pišite mi u komentarima ko vas inspiriše iiiiii

do sutra
-Nina

Коментари

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu