2018. RECAP - What the fuck was that?

WHAT THE ACTUAL FUCK WAS THAT?
GODINA JE GOTOVA. LJUDI. ŠTA SE OVO DEŠAVALO ZADNJIH 12 MESECI? ?? ?
Mogu li samo da kažem da je ovo bila najčudnija living.my.best.life deam(mmm).. ummm ne-kak-va- godina? Okej? Gomila novih ljudi odjednom u mom životu, milion ''prvih'' iskustava, moj mozak se poremetio i okrenuo naglavačke, o i da li sam spomenula traumatske promene koje je moja kosa preživela? 

Ljudi! OVO ĆE BITI JEDAN OD ''ONIH'' (a svi znamo šta 'onih' znači na mom blogu) POSTOVA KOJI ĆE DA TRAJU DO PREKOSUTRA. 
Pa, kad smo taj disklejmer skinuli sa dnevnog reda, krećemo od januara.
Dobrodošli u 2018. iz mog ugla....

JANUAR


Januar je bio jako.. onakooo... estetika. E tako. Like blurry, teen pics at night, on the shittiest way possible. I sad sam provalila da smo moja sestra i ja od 'kjut, cozy slika sa sijalicama, džemperima i roze bojom' od prošle godine, prešle na 'jebeno, lejm iskradanje iz kuće na minus pedeset u sred noći da bi se slikale sa ružama, čokerima, nekim grandž šitom..' sigh-I don't fucking know. 



Ova sličica je nastala bez mog znanja (za njeno postojanje sam saznala tipa u februaru, kada je moja sestra random objavila na privatnom), kada smo gledale ljubav mog života.. At this point nisam sigurna da li mislim na seriju ili na Krisa. Svejedno.. u pitanju se 'Skam'. A ako me pratite od januara, sećate se moje 'Skamče' faze. Ako ne.. feel free to check this post out. 


Aaaah, ova slika je nastala za rođendan moje drugarice. Postoji jedno 4-5 priča vezanih za to veče, ali opisaću vam samo ove. Because, they are worth it.
-Zamislite situaciju gde su pet likuše u liftu u tržnom centru. I kontam da pretpostavljate da dok su u liftu one se.. ne znam.. slikaju u ogledalu, popravljaju karmin, pričaju.. idk. Ne, tebro. Not me and my friends. Mi smo držale koncert, dobru epizodu 'Ekskluziva', pale na pod lifta koliko smo se smejale.. sve u svemu ponašale smo se kao nafurani, iritantni neandertalci. I onda su se vrata lifta otvorila. U tom trenutku ja samo što nisam na podu jer ne mogu da dođem do daha od smejanja, jedna drugarica snima, druge dve se debilišu, peta urla, A ISPRED VRATA, I shit you not, stoji petnaestorica momaka, naše godište, koji nas gledaju u najvećem mogućem 'wtf' fazonu. 

(random slika puškica moje drugarice sa pismenog iz matematike.. cura je isekla svesku)

-Druga situacija bila je kada smo moje dve drugarice i ja išle da ispratimo treću i krenule nazad u centar. Dakle, prelazile smo preko Nišavskog mosta i njih dve su se u najveće raspričale o kineskom izgovoru ili tako nečemu, da nisu ribe ni snimile šta se dešavalo. A vala nisam ni ja. Dakle, mi uživljeno pričamo o nečemu, kad dva tipa prolaze pored nas i onako šmekerski nam kažu 'Ćao ćao.', a mi, umesto da izdominiramo, kao što bi normalne devojke uradile, mi smo redom njima onako besno odbrusile, pošto nas jelte prekidaju, 'Konićiva' - pokušaj kineskog jedne od nas, zatim 'Šmeterling.' - druga cepa nemački, a na kraju ja, kao odgovor jednoj od njih, a ne njima, na nešto što su rekle pre toga - kažem 'Sori fiš'. 
..
Konićiva, šmeterling, sori fiš - su odgovori koje momci dobijaju od nas kada nas muvaju. 

FEBRUAR


Februar sam počela maratonom Hari Potera - osam filmova za osam dana. Inače, fun fact, nisam htela da stavim ovu sliku, ali nisam mogla da nađem originalnu na kojoj je pisala skraćena verzija priče koju mi je tad ispričala bff, a ja sam oplakala. Kaže ona meni: 'Igram ti ja tako kviz 'Pogodi prezimena iz Hari Potera' pre neki dan, i prvo pitanje mi je bilo 'Kako se preziva Hari?' I ja mrtva 'ladna napišem 'HAHAHA ne znam.'. 


A da, u februaru sam na sebe navukla neko mačje prokletstvo verovatno. Sećate se posta o 'Cat scratch' igri? Ne? Čekirajte ga OVDE. Da se razumemo, krivi su Šein i moja bff. 


13. februar. Moja prva operacija. Rekla sam da je ovo bila godina 'prvih' stvari. A to je bio samo početak. Ako vas zapravo zanima šta se desilo i zašto operacija, and all that nice stuff - TU. Naravno imam čitav post o tome. Tada sam skontala koliko sam zapravo srećna što sam okružena ljudima kojima jesam, jer su svi bili... neverovatni. Bili su tu za mene i više nego što bih se ikada nadala... i love them all so fucking much. 


I dalje ne mogu da pređem preko činjenice da mi je celo odeljenje, koje sam u tom trenutku upoznala pre samo par meseci, bez reči, za jedan dan skupilo pare i kupilo mi drugi deo 'Hari Potera', voće, čokoladu, čestitku... PLAKALA SAM DA. 

O, inače, setila sam se još jedne priče koje nema veze s vezom, ali desila se u februaru i smešna je, tako da ćete da je čujete. Dakle, bff i ja smo bile na nekom rođendanu u kafiću koji na zidu ima ogroman, svetleći znak sa imenom tog kafića. I taj znak se lepo video od našeg stola, tako da sam htela normalno da ga slikam za stori. ALI. Ni to nije moglo normalno da prođe. Prvo što sam probala da ga slikam iz jako čudnog ugla, da je izgledalo kao da slikam nešto tajno u pokušaju, a drugo što mi je BLIC ostao uključen (u potpuno mračnom klubu), a tip je sedeo ispod znaka i istripovao se da slikam njega. Nije da ga krivim......


I imamo moju nedelju gde sam bila Rasta. Drugarica mi je isplela ovu gomilu kikica, koje sam ja obožavala i jedan dan, kada je neki random profesor ušao kod nas u učionicu, lik je samo stao, zabuljio se u mene i rekao 'A šta si ti?'. I ja sam, dead in the eye, rekla 'Rasta'. Lik me je sledećih nedelju dana zvao Rasta..

MART


Da li moje drugarice i ja štrikamo na ovoj slici sa mnogo baba?

Da. Da to je upravo ono što radimo. 

Zapravo, radile smo neki random projekat za građansko u sklopu kog je došlo.. štrikanje.
Znate, sve to je bilo nekako zabavno. Nismo bile na mnogo časova te nedelje i šetkale smo se po centru sa tipom iz treće godine i laptopom, kako bi smo slikali to na random mestima:


U sred svega toga smo bile baš na osmi mart (i još fazon tri dana plus). Moja drugarica je tad provela ceo dan gledajući storije kako ljudi slikaju da su dobili ruže, suncokrete, šargarepe, šta već, i ona se iznervira i uzme saksiju sa prozora iz biblioteke, slika se s njom i postavi na stori uz opis u fazonu 'Awee nije trebalooo'. Preplakala sam taj stori. 


Ovde samo random plačemo na sred nekog časa jer smo mislile da se Stič umro. 


I na kraju za mart imamo čuveno kidnapovanje u sred noći naše drugarice koja je bila kažnjena i random blejanje na terenu sa čipsom. Celu stvar imate opisanu u OVOM postu.. sou jes. 


A da, u martu smo dobili još jedno stvorenje u familiji. Papagaja. Sotonu. Ne volim ga. 
..
Prihvatam ga. Okej. Nije toliko loš. 
...
Ali ga i dalje zovem Sotona. 

APRIL


And then... april. Počeo mi je dok sam bila u selu kod familije. Dobri ljudi, dobre slike, mnogo Hari Potera... yea.


Ova slika na kojoj sprejam donji deo svog skejtborda je nastala onog dana KADA JE CELA DRAMA SA STOKERSKIM GREKANIMA POČELA. E sad, vama ovo ne znači apsolutno ništa, jer sam obećala drugarici da nikada neću objaviti storitajm na ovu temu. Manje više je poenta da su likovi iz našeg naselja proveli dane kampujući ispred njene kuće, uhodili su prvenstvenu nju, ali usput i mene, pa su isterali pola moje ulice iz mozga, ali ono... BILO JE JEBENO ZABAVNO.

Recimo da mi je april bio jedan od omiljenih meseci ove godine.. da nije bilo jednog usranog događaja, za koji se i dalje osećam kao da nisam sasvim svesna šta se desilo. Ali sve u svemu, bio je mesec dobre muzike, večeri provedenih u Greki (nekakav naziv koje smo smislile drugarica i ja za naše naselje) na terenima, što je moja omiljena stvar ikada.. good month. 

(yea, this was my view most of the time)


ZAMALO DA ZABORAVIM. 13. aprila sam objavila svoju prvu priču na Wattpad. Koja sada ima preko tri hiljade pregleda (dafaaaak). 

MAJ


Čim sam videla ovaj divan bumerang, automatski sam počela da se smejem. Pilići moji, mi smo za prvi maj završile u nekom vinogradu, do kog smo se penjale jedno tri sata, uz neko jebeno brdo. Posle toga sam zaradila ujed na kolenu, koji je postao veličine pomorandže, vreo i ljubičast.. šta me je ujelo pojma nemam, but there's that. Nije bilo toliko strašno, samo što smo sve završile polu-mrtve na kraju dana, ali ono.. A da priča od malopre sa stokerima bude još čudnija, sreli smo ih na tom FAKING brdu! Like... bitch dafaq?? Likovi su nas ladno pratili gore u tri lepe (što tehički jeste bilo u našem naselju, ali ne baš toliko blizu).


A da, u maju smo bili u Sokobanji sa školom. Znam da je ova slika kinda dosadna, ali bilo je ili to ili klip mojih drugarica kako igraju kolo oko fontane, tako da... fuck it. Što se tog puta tiče.. ne, ne želite da znate kako je prošao. Samo-ne želite.


Tada sam se staaalno šminkala. Pronašla sam mali milion nekih mejkap profila, tako da sam se trudila iz petnih žila da rekreiram sve živo što sam tamo videla. Sooo yea. 
O i krajem meseca sam upoznala svog sadašnjeg najboljeg druga. I to je to valjda.

JUN

O hani... o hani hani hani.... Nisam imala pojma šta me je sve čekalo tog jebenog juna. 
Da počnemo, a? Što pre počnemo, pre ćemo da završimo. 


1. i 2. jun - Naisus. Ako ne znate šta je 'Naisus', pa..... to je neki 'wannabe Koačela' festival sa dj-evima, pićem i skakanjem na poljani. Kul stvar. Na tom čudu sam bila sa bff i još nekom ekipom i da se ne lažemo, bilo je zapravo stvarno zabavno. Muzika je bila bolja prvog dana, ali ono, imala sam priliku da vidim drogiranu drugaricu iz osnovne, gomilu čudnih as FaK ljudi u publici i skačem i urlam koliko mogu, tako da sve u svemu, gud tajms. 


 


Ne mogu da verujem da sam vam upravo ubacila ova dva klipa, ali ono, i onako znate celu priču, i onako me je već videlo preko 200 ljudi na storiju... nek ide život. U junu sam bila prvi put pijana na rođendanu svoje drugarice. Ako nemate pojma wHat ThE aCtuaL FucK, imamo post i o tome OVDE


16. jun - Prvo farbaaaanje. U LJUBIČASTO. Deam. Look at this hottie (na prvoj slici pogotovo). 



Ehh zatim - 21. jun. Dan kada smo završile prvu godinu srednje škole i valjano proslavile. Razmišljala sam koji video sa te večeri mogu da vam ubacim, ali sam skontala da će ovaj možda najbolje da vam dočara atmosferu na kraju krajeva. Snimila sam ga jutro posle, tako da.. uživajte. Mada žao mi je što vam nisam ubacila sliku moje spaljene palačinke, no dobro. 

Uh.. jun traje već predugo, a nisam vam još ni pola obrazložila. Pa, fali deo where I mention my first boyfriend, my first kiss, first date.. sve se to dešavalo U JUNU. JUN JE BIO STVARNO.. something.. Idemo dalje.

JUL 


Ovo je slikano kod Oblačinskog jezera, gde smo drugarica i ja provele dva dana kod naše drugarice i bilo je genijalno. Možete da pretpostavite.. plakale smo, ubijale pčele, nismo spavale, gledale horore.. all the shit. And it was fucking great. 


E OVA SLIKA JE NASTALA U NAJSLAĐEM RESTORANU U BEOGRADU. Intergalactic diner. 
Dakle, provela sam dobar deo jula u Beogradu i to su bili stvarno dobri dani. Nemam šta da dužim na tu temu.


Nisam mogla da pustim leto da se završi, a da ne isprejam makar nešto na sred centra. I imajući u vidu moj dosadašnji život, ovo je bio natpis koji sam odabrala. Ni prvi, ni zadnji grafit (užasno shitty, ali grafit) tog leta. 


Ovaj video sam morala da ubacim, jer svaki put plačem od smeha na njega. Ovo je bilo na rođendanu moje drugarice, kada su ona i još jedna drugarica imale diplomatsku raspravu oko Naruta u sred 'Night and day-a'. 

Sve u svemu, jul je bio... čudan. Ne mnogo čudniji od juna, ali tu su negde. Zajedno sa avgustom... IMALA SAM ČUDNO LETO, OKEJ? I žao mi je što ne mogu da vam opišem sve do detalja ovde, ali ovaj post već predugo traje, tako da imamo samo hajlajte meseca. 

AVGUST 


Ovo je bio moj view većinu leta, da se razumemo. Kej u centru.. What can we do. Ako nije bio Kej, bila je Greka. Realno, bila sam više napolju nego unutra, tako da rispekt za summer nights, jer su one jedna od najboljih stvari ove godine. 


Početkom avgusta smo moje drugarice i ja išle na Pantelejski vašar (valjda se to tako zove), gde sam prvi put upoznala Anastasiju sa bloga 'The Girl Named Ana'. I prva zajednička uspomena - KAMIKAZE. Visile smo naopačke 300 metra u vazduhu (manje više). Sve su svemu, bilo je genijalno. 


Od svih slika sa mora, ja sam izabrala onu gde sam ukovana na plaži. Jer stvarno volim ovu sliku. A i u prošlogodišnjem postu sam imala sliku gde spavam u bazenu. Ovo je apdejtovana verzija. 
Sve u svemu, obožavala sam svih deset dana tog odmora, provela sam se genijalno, imam jedno 15 storitajmova I ZAŠTO NISAM JOŠ NAPRAVILA POST O TOME? 


Ovaj video je nastao kada smo se moja bff, jedna drugarica i ja iskrale noću da idemo na plažu. JER JA NISAM HTELA DA NAPUSTIM LEPTOKARIJU BEZ DA IDEM NOĆU NA PLAŽU. Da, sve te stvari bile su na mojoj bucket listi. Sprejanje, summer nights, plaža noću, all of that. 

SEPTEMBAR


Septembar je počeo sa proslavom mog rođendana. Sweet 16. 


At this point, mislim da ste prilično upućeni u moj septembar. Ako niste - POSTOJI ČITAV POST O NJEMU OVDE. Dakle, horori, Disenchantment, school drama, previše spavanja... Yea. Zato odmah prelazimo na oktobar.
A da, usput sam pokušavala da imam yt kanal, mejkap profil, alllll that shit, JER ZAŠTO DA NE? Samo sam mislila da bih mogla to da napomenem.

OKTOBAR


U oktobru sam otkrila HUJI aplikaciju, kojom sam postala opsednuta i sve slike su mi bile slikane putem nje. 


Ovo je slikano u mestu gde živi baba moje drugarice, gde smo se sve pokupile jednog dana i otišle, sve zbog jednog jedinog dečka (da se razumemo, ja sam ove godine ostajala tri sata u suprotnoj smeni, živela na školskim stepenicama i naterala profesorku da mi otkrije kako se tip zove jer sam imala kraš (hello june), tako da je ovo skroz normalno). Bilo je realno stvarno zabavno popodne. Čak sam i snimila vlog odatle (prvi vlog-deam). Tako da da.


Eeee onda. Beograd. Ovog puta sa školom. Jedan od čudnijih dana ove godine. Treba li pomenuti da su sva moja putovanja ove godine, gde sam išla van Niša (Beograd, Leptokaria, Biljeg, Medoševac, Sokobanja, Ravna Dubrava (moje selo, don't ask).. više ne znam ni gde sam bila) nekako bila stvarno zabavna, ali u isto vreme užasno čudna, jer se uvek desila neka radnom bolesna stvar? 


Ovu sliku sam morala da ubacim, jer mi je stvarno smešna, kjut, jedna.od.retkih.slika koje imam sa najboljim drugom. Ali da, komirala se deca kad smo se vraćali iz Beograda i na kraju su nas moje ćurke probudile tako što su nas gađale grisinima. For the record, imam i taj snimak. 


Iiii za kraj oktobra imamo normalno sliku sa Halloweena. Iskreno, prošle godine je bilo zanimljivije. Sledeće definitivno idemo negde, idfc. Ali na kraju krajeva, bilo je zabavno, štajaznam. It's just - we had better days, you know. 

NOVEMBAR


AhhhHHh... It's Coraline Jones. 
2. novembra sam postala plavušica - bukvalno. U životu nisam dobila više komplimenata, ljudi moji. Da sam ostala u šoku, jesam. A nadimci koje mi je društvo smišljalo su mi bili nešto najjače. Izvolte mini selekciju - Štrumpf, Koralina, Pokemon, Plavušica.. iskreno, kjut. 


Većinom novembra smo radili neku predstavu u školi, tako da je ova slika nastala na dan premijere, kada smo je izvodili pred Holanđanima, koji su bili tu na razmeni. Obožavanje za ovu kapu, koju sam ukrala od policajca iz predstave. 


Oooo i u novembru sam stavila celu donju protezu. I ova 'štreberka iz crtaća' slika, koja može da stoji u rečniku pored objašnjenja za reč 'keženje' je nastala čim sam se vratila od zubara i videla da mi je stigao mini ring ligt, pa je morao da se isproba. 


A ovo je moja genijalna reprezentacija tople čokolade, jer YA GIRL NIKADA NEMA DOVOLJNO ŠLAGA U SVOJOJ TOPLOJ ČOKOLADI. Sve u svemu, od 17. novembra do dobrog dela decembra sam gledala SAMO i ISKLJUČIVO Božićne filmove, pravila Božićne kolače i slušala Božićnu muziku. It's just the way it was. 

DECEMBAR


U decembru sam gledala 'Lost', like a family thing. Trudila sam se. Stvarno sam se trudila. ALI TA SERIJA. Kidnapovala je moje živce, igrala kolo sa njima dok nisu izgubili želju za životom, zatim ih izudarala u podrumu i na kraju ubila ključem po uzoru na 'Južni vetar'. Što bi rekla Ana, ono što može da stane u 20 epizoda, oni razvuku na 40. 


Okej, nemam pojma šta sam radila ovaj mesec. Ova slika je sa mojim bratom, srećom, bebcom, i ako neko hoće da mi ga kupi za Novu godinu, go for it. Ubacila sam je jer je zapravo to bilo jedno zabavno vraćanje kući i kupovanje farbe za kosu hahah. 

***Apdejt:
Ovo je pisano negde sredinom decembra, tako da se do kraja meseca desilo mnogo stvari - JER SAM IMALA NAJČUDNIJU NEDELJU U SVOM ŽIVOTU, koja se završila juče...... Džizs Krajst... 

OKEJ - ZAVRŠIĆU OVDE. NE MOGU VIŠE DA PIŠEM. 

--------------------------------------------------------------------

ONO ŠTO JE NAJTUŽNIJE JE ŠTO OVO NIJE NI POLOVINA STVARI KOJE SU SE ZAPRAVO DEŠAVALE. 
Sada, kada upoređujem prošlilogodišnji i ovogodišnji recap, vidim koliko je ova godina bila srećnija i ispunjenija nego prošla. Sve zavisi od ljudi kojima ste okruženi. 
Ovo je takođe bila godina prvih stvari. Prva operacija, prvi put pijana, prvo farbanje, prvi dečko, prvi poljubac, prvi raskid, prvi festival na kom sam bila..... GODINA PRVIH STVARI. 
Toliko stvari imam da napišem još... ali ovo je već najduži post koji sam u životu napisala (come on, pisala sam ga dva dana), tako da ću da se zaustavim. 


Čitamo se u sledećoj godini!
N.

Коментари

  1. Woow! Ova godina ti je bila zaista divna... baš mi je drago da si provela predivno ljeto, mislim da bi tako što svatko trebao iskusiti pogotovo noćno kupanje, grafiti... sve u svemu, jedna divna godina Nina! Želim ti da u 2019. imaš još bolja ljeta, da ne skidaš osmijeh s lica, da si zdrava.... ma sve što si sama poželiš :)

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogooo bejbeeee ❤❤❤ Takodje zelim ti sve najlepse u 2019. i da uzivas u zivotu najvise sto mozes 😋💕💕

      Избриши
  2. Extra post!!! Zaista si imala fenomenalnu i zabavnu godinu! Nadam se da ce ti takva biti i sledeca,ako ne jos bolja!! 😃 😘

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sudeći po slikama, imala si neverovatnu godinu, Nina! Srećna Nova 2019. i neka bude još najmanje 3 puta bolja nego prethodna! Uživaj i lep provod! ♥ ♥ ♥

    I wish you…/Želim ti… 💖

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogoo i zelim ti da ti nova 2019. bude najbolja godina do sada ❤❤

      Избриши
  4. Aaaaaaaaaa koji troubek na pantelejski vasar 😂🔙💛 Inace jel mi verujes da pisem ovakav post i da mi je naslov skoro isti? 😂 A sto se dogadjaja iz posta tice, paa upucena sam u dosta toga ali sam sve doslovce procitala i stvarno ti je zivot bio interesantan tokom 2018 😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Awee ne mogu da verujem da je neko stvarno procitao ceo postdan hahaha. Volanje najvecee ❤ Jedva cekam post 😋❤

      Избриши
  5. Wooooow uzivala sam citajuci tvoj post!Koliko si samo lepa,slike su prelepe i ceo post je jako zanimljiv!Zelim ti srecnu Novu godinu i praznike!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo mnogo ti hvalaa ❤❤ I ja tebi zelim sve najnajnajlepse u novoj godini ❤❤

      Избриши
  6. Izgleda mi kao da si imala veoma zanjmljivu godinu, i moram priznati da mi uopšte nije bilo dosadno čitati ovsj post.

    Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj post je predobar i bez obzira što je dug, uživala sam čitajući i nijednog trenutka mi nije dosadno, a vjerujem ni tebi tokom godine. I da, srećna ti Nova. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Moj suprug i ja smo u braku već oko 7 godina. Sretno smo bili u braku s dvoje djece, dječakom i djevojčicom. Prije 3 mjeseca počeo sam primjećivati ​​od njega neko čudno ponašanje i nekoliko tjedana kasnije otkrio sam da moj muž nekoga viđa. Počeo je dolaziti kući kasno s posla, jedva se brine za mene ili djecu više, Ponekad izlazi, a ne vraća se kući otprilike 2-3 dana. Učinio sam sve što sam mogao da otklonim ovaj problem, ali sve bez uspjeha. Postala sam jako zabrinuta i potrebna mi je pomoć. Dok sam jednog dana pregledavao Internet, naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. ODION može pomoći u rješavanju bračnih problema, obnovi narušenih odnosa i tako dalje. Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on je učinio čaroliju za mene. Dva dana kasnije, moj muž je došao kod mene i ispričao se za učinjene nepravde i obećao da to više nikada neće učiniti. Otada se sve vratilo u normalu. Ja i moja obitelj ponovno sretno živimo zajedno. Sve zahvaljujući dr. ODION-u. Ako vam treba čarobnjak koji može čaroliju koja zaista djeluje, predlažem da se obratite njemu. Neće vas razočarati. Ovo je njegov E-mail: (drodion60@yandex.com) ili Whatsapp na +2349060503921.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu